"Who are the people with whom I saw her?"

Çeviri:Onunla beraber gördüğüm insanlar kimlerdir?

4 yıl önce

8 Yorum


huseyine.coskun

Bu cümledeki whom'un anlamı ve kullanışı ile ilgili bilgi paylasabilir misiniz?

4 yıl önce

R.Corleone

HOCAM BU KONU HAKKINDA DAHA ÇOK DERS KOYMANIZI RİCA EDİYORUM... ÇÜNKÜ ÇOK ÖNEMLİ VE ZOR BİR KONU BENCE....

4 yıl önce

hi32f32

onun yanında gördüğüm kişiler kim?

4 yıl önce

kablll

Who are the people with her whom I saw dersek nasıl bir anlam olur

4 yıl önce

kablll

Ya da bir anlamı olur mu? :-D

4 yıl önce

thedeadpixel

İşte gerçek İngilizce budur. :D Cümle aslında basit ama Türkçe düşününce(mecbur olarak) kafalar karışıyor. :)

7 ay önce

FGENakan

Butun bilgiler uctuu..

1 ay önce

kemal792172

"Onun ile gördüğüm insanlar kimlerdir" i kabul etmedi neden?

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.