"WhoarethepeoplewithwhomIsawher?"

Çeviri:Onunla beraber gördüğüm insanlar kimlerdir?

4 yıl önce

10 Yorum


R.Corleone

HOCAM BU KONU HAKKINDA DAHA ÇOK DERS KOYMANIZI RİCA EDİYORUM... ÇÜNKÜ ÇOK ÖNEMLİ VE ZOR BİR KONU BENCE....

4 yıl önce

huseyine.coskun

Bu cümledeki whom'un anlamı ve kullanışı ile ilgili bilgi paylasabilir misiniz?

4 yıl önce

AydinManav
AydinManav

Whom burada adjective clause olarak 2 cümleyi bağlama görevi görüyor.

1 ay önce

hi32f32

onun yanında gördüğüm kişiler kim?

4 yıl önce

thedeadpixel

İşte gerçek İngilizce budur. :D Cümle aslında basit ama Türkçe düşününce(mecbur olarak) kafalar karışıyor. :)

9 ay önce

kablll

Who are the people with her whom I saw dersek nasıl bir anlam olur

4 yıl önce

kablll

Ya da bir anlamı olur mu? :-D

4 yıl önce

FGENakan

Butun bilgiler uctuu..

3 ay önce

kemal792172

"Onun ile gördüğüm insanlar kimlerdir" i kabul etmedi neden?

3 ay önce

AydinManav
AydinManav

Onunla birlikte olan insanlar gördüm. O insanlar kimdir? I saw the people with her. Who are (the people) they? Burada whom the people yerine kullanılıyor. Her başındaki with de kural olarak cause nounun önüne getirilir burada whom olduğu için önüne aldık.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.