Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onun kafasından ne geçiyordu, ben bilmiyorum."

Çeviri:I do not know what was going through her head.

4 yıl önce

5 Yorum


hobim

Yakın bir anlamda şöyle bir cümle doğru olur mu ? I do not know what he was thinking.

4 yıl önce

Viforvendetta

evet. aynı şey :)

4 yıl önce

hobim

Teşekkürler :)

4 yıl önce

Farukozcel1

1 ve 3. Şıklarda his ve her farkli onun demek degil mi ikiside. Sadece kiz icin her erkek icin his

3 yıl önce

equador34

Evet his erkek her kadın için onun anlamında

1 yıl önce