A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He is popular among the girls."

Fordítás:Ő népszerű a lányok körében.

0
4 éve

4 hozzászólás


djembello

a popular-ismert szerintem jó forditás. de neki csak a népszerü jön be

1
Válasz4 éve

Danger95n

jelentsd!

1
Válasz4 éve

kogu4
kogu4

joke (?) Google: "popular" (of cultural activities or products) intended for or suited to the taste, understanding, or means of the general public rather than specialists or intellectuals. The popular press . (kulturális tevékenységek vagy termékek) a szakemberek vagy értelmiségiek helyett a nagyközönség ízére, megértésére vagy eszközeire vagy arra alkalmasak. A népszerű sajtó.

1
Válasz4 hónapja

5papa5
5papa5

A 'híres' is jó szerintem.

0
Válasz3 éve