"He is popular among the girls."

Fordítás:Ő népszerű a lányok körében.

4 éve

4 hozzászólás


djembello

a popular-ismert szerintem jó forditás. de neki csak a népszerü jön be

4 éve

Danger95n

jelentsd!

4 éve

kogu4
kogu4

joke (?) Google: "popular" (of cultural activities or products) intended for or suited to the taste, understanding, or means of the general public rather than specialists or intellectuals. The popular press . (kulturális tevékenységek vagy termékek) a szakemberek vagy értelmiségiek helyett a nagyközönség ízére, megértésére vagy eszközeire vagy arra alkalmasak. A népszerű sajtó.

7 hónapja

5papa5
5papa5

A 'híres' is jó szerintem.

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.