Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Dziewczyny piją mleko."

Tłumaczenie:The girls drink milk.

4 lata temu

7 komentarzy


Nadia3232

Nie pomagacie xD

1 rok temu

MarcjinSzn

Czemu nie może być z 'a milk'?

4 lata temu

pkrysiak

Ponieważ mleko w jęz. angielskim jest rzeczownikiem niepoliczalnym, tak jak inne płyny (chociażby woda).

4 lata temu

ukaszSkwio

Bo to 3 osoba liczby mnogiej

4 lata temu

FilipKania

Dlaczego nie może być drinking? Przecież one to teraz robią czyli continius

3 lata temu

SebastianKac

Dlaczego ni może być "drinks" ?

4 lata temu

grzegorz.r2

Ponieważ jest liczba mnoga. "s" dodaje się w przypadku trzeciej osoby l. pojedynczej

2 lata temu