1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Hoşça kal, Tom!"

"Hoşça kal, Tom!"

Çeviri:Пока, Том!

December 29, 2019

6 Yorum


MertAliKar6

"пока" ve "свидания" arasındaki fark nedir? Az önce aynı kelimeyi farklı kabul ettiniz?


bad694771

Çünkü "свидания" demek güle güle demek


aban933644

Пока пока том olmuyor neden


lalalisa294

Olmaz orda iki tane Пока olsaydı olurdu ve anlamı bye bye Tom olurdu


Furkan108539

Пока, güle güle demektir. до свидания, hoşça kal demektir.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.