"I have never walked to your house."

Çeviri:Ben hiç sizin evinize yürümedim.

July 4, 2014

17 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

tayfunkaar

Ben hic sizin eve yurumedim neden yanlis ceviri olsun

July 4, 2014

Viforvendetta

Eklenmemiştir raporla.

July 4, 2014

dersefa

7 ay olmuş ama hâla eklenmemiş. neyse dünyanın sonu değil ya

February 24, 2015

birbukalemun

Buradaki zamanın önceki geçmiş zamandan farkı, alışkanlıklarımızın geçmiş zaman halinde anlatılması mı? Yani örneğin "şuana kadar hep okula yürüyerek gittim" cümlesi buna; "dün okula yürüyerek gittim" cümlesi de simple past tense'ye örnek olabilir mi? Yanlış düşünüyorsam uyarın :)

January 27, 2015

BeyzaKhvc

Ben senin evine doğru hiç yürümedim. " to " kelimesi -e doğru anlamında kullanılamaz mı ?

July 10, 2015

aleynalper

Ben senin evine asla yürümedim...aynı değilmi aaa

May 31, 2015

HalitEmreY

Ben hiç senin evine kadar yürümedim nesi yanlış

November 15, 2015

omaromaro

Senin eve .. senin evine... szin eve.... sizin evinize... bu sacmalikta takildik kaldik... :-(

February 24, 2015

FatihSoykan

to'yu ne zamanlar kullanıyoruz

May 1, 2015

adamlion

Never ifadesi yürüme fiiline etki yapmakta kişinin evine değil

June 7, 2015

suleelus

ben sizin EVİNİZDE hiç yürümedim olmaz mı? your hause sizin eviniz demek değil miı? neden evinize oluyor. bu şekilde söylemek için evinize doğru kelimesi olması gerekmiyor mu o towards mıydı öyle bi şeydi sanki ama ? biri açıklayabilir mi

October 4, 2015

HalitEmreY

Çünkü "-to" var kardeşim to "-e kadar" anlamı katıyor

November 15, 2015

doan355861

Eğer to yerine in olsaydı sizin evinizde olurdu

November 28, 2015

Ahmet793958

"Ben hiç sizin eve yürümedim." neden yanlış?

January 12, 2016

esinpein0

<Ben sizin evinize kadar asla yürümedim> doğru olmalı değil mi?

March 9, 2016

esins35

Ben hiç sizin eve yürümedim

July 20, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.