A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He is a religious writer."

Fordítás:Ő egy vallásos író.

4 éve

5 hozzászólás


nonori87

Religious-ra a hívő nem elfogadható fordítás esetleg?

4 éve

LightmanHUN

Nem, mert a 'hívő' az 'believer'. Egyébként sem ugyanazt jelentik, a hívő általában személyt jelöl a vallásos pedig melléknév.

3 éve

b0c1
b0c1

Ezt en is szeretnem tudni...

3 éve

jthassy

a vallásos szó nem érthető

3 éve

BartaFeren3

Ugy tunik elobb a magyar nyelvtani resszel kell tisztaban lennunk!!! Nem szivatasbol,de sokszor magam sem tudom.

1 éve