Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He was previously at home."

Çeviri:O daha önce evdeydi.

4 yıl önce

6 Yorum


Ercan987363

Ben was'ı anlayamadım. "He has been at home previously" daha doğrusu gibi geliyor bana. "He is at home" un past'ı "He was at home" onun da farkındayım.

1 yıl önce

Ycelolakla

O az once evdeydi olmali

3 yıl önce

anadolukartal

o daha önce evde bulundu niye olmuyo

2 yıl önce

Cneyt684536

Home here there gibi yerlerde preposition kullanilmaz biliyordum

2 ay önce

k.celik

Cümle saçma bence biraz daha mantıklı cümleler konulmalı çok sık bu tip cümleler çıkıyor. Böyle bir cümle kurulmaz. Günlük hayatta konusurken kullanılıcak cümleler vermek daha mantıklı olur

3 yıl önce

sukruaslan51

Türkçe dilinde "evde idi" ile "evdeydi" arasında hiç fark yok. Ama benim "evde idi" ifademi yanlış buldu. Bence bu Tercüme işi yeniden gözden geçirilmeli. Herkese hayırlı günler...

2 ay önce