A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The duck drinks milk."

Fordítás:A kacsa tejet iszik.

4 éve

17 hozzászólás


zslobolond

A kacsák isznak tejet????? :D Ennyivel is okosabb lettem! :3

3 éve

VidaLuca1

A kacsa nm iszik tejet!!!!!

2 éve

David.pakozdi

Szerintem nem hallani kéne hanem nézni.

3 éve

lalika2003

A kacsa nem tejet iszik

3 éve

DaniPali1

A kacsa mióta iszik tejet?

3 éve

bakonorbi

fontos iszik tejet

2 éve

Luca750092

A kacsa szerintem nem iszik tejet. Mellesleg a kutyát dog-nak ejti a kacsát meg dakk-nak. Szerintem nem ugyan úgy ejti az az emberke, tehát nem értem, hogy mit hallottatok :3

2 éve

NAGYGERGELY2005

Az miért nem jó hogy a kacsa issza a tejet ??

1 éve

SzmodisJul

A kacs tejet?!?! Ez marhaság

6 hónapja

Mategm
Mategm

Te meg lusta, hogy nem tudod megnézni a többi hozzászólást. De segítek: Nézd meg az én hozzászólásomra adott válaszokat!

6 hónapja

niamano

A duck könnyen dog-nak érthetö, és annak több értelme is van.

4 éve

Mategm
Mategm

Egyetértek, én is kutyának értettem. És tényleg értelmesebb, mert nem hallottam még, hogy egy kacsa tejet iszik. Egyáltalán tud inni a kacsa?

4 éve

Gojlo

Ha nem tudna, nagy eséllyel kiszáradna szegény. :)

Számomra megkülönböztethető a dog és a duck hangzása. A kutyát "dag"-nak, a kacsát "dakk"-nak ejti.

4 éve

PterTth2
PterTth2

A kacsa nem iszik tejet. Azért fontos, hogy valós tartalma legyen a mondatnak, mert a hallás utáni gyakorlatnál az ember agya az értelmes megoldás felé megy, azaz simán dog-nak hallja a duck-ot, még ha jó is a hangfelvétel.

4 éve

Gojlo

"A kacsa nem iszik tejet..." Talán kérdezz meg egy-két falusi nénit, akik láttak még baromfi udvart. :)

3 éve

PterTth2
PterTth2

A helyzet az, hogy elég gyakran láttam magam is falusi baromfiudvart, és nem emlékszem, hogy a kacsák vízen kívül bármi mást ittak volna. Különös tekintettel arra, hogy nagyanyám a frissen fejt tejet inkább nekünk adta, minthogy a kacsák elé locsolta volna. Persze az lehet, hogy éjszaka a ravasz szárnyasok az istállóban lefejtek egy adagot maguknak, és azzal dorbézoltak.

3 éve

Gojlo

Ducks Drinking Cow Milk: https://www.youtube.com/watch?v=0tCTy4br4zA or Ducklings Drink Cows Milk: https://www.youtube.com/watch?v=97Eu0Qn1mUw ... Nem azt állítottam, hogy a fő táplálékuk. De - amint a példákból láthatod - ha van rá lehetőségük megisszák. Szóval, van létjogosultsága a mondatnak.

3 éve