1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Vijftien jaren"

"Vijftien jaren"

Vertaling:Fifteen years

July 4, 2014

3 opmerkingen


IzaakWever

This is me taking a shortcut


HenkVanEs

Goed nederlands , vijftien jaar


El2theK

Vijftien jaren ook: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/434/jaar_jaren_enkelvoud_of_meervoud_na_telwoord/

"als de nadruk ligt op de tijdsduur, of op de afzonderlijke eenheden, kunnen de zelfstandige naamwoorden ook in het meervoud staan.

(6) Twaalf jaren gingen voorbij, voor hij eindelijk zijn dochter terugzag."

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.