1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Do we exist?"

"Do we exist?"

Fordítás:Létezünk?

July 4, 2014

5 hozzászólás


Ms.Bogi

Az a mondat egy nagy hülyeség.


tamassajben

ha jol emlekszem ez a szo ;exist; meg nem szerepelt .akkor honnan ismernem?


IstvanMorv

A pontozott vonallal aláhúzott szavak magyar jelentését megmutatja. De ha egy kicsit gyakorolod a szótár kezelését az sem hátrány.


olmik

azért narancssárga, ha rámész, megmutatja mit jelent


gjozsef44

Létezünk magyarul vagyunk

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.