A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Do we exist?"

Fordítás:Létezünk?

4 éve

5 hozzászólás


tamassajben

ha jol emlekszem ez a szo ;exist; meg nem szerepelt .akkor honnan ismernem?

4 éve

IstvanMorv

A pontozott vonallal aláhúzott szavak magyar jelentését megmutatja. De ha egy kicsit gyakorolod a szótár kezelését az sem hátrány.

3 éve

olmik

azért narancssárga, ha rámész, megmutatja mit jelent

3 éve

gjozsef44
gjozsef44

Létezünk magyarul vagyunk

1 éve

Ms.Bogi

Az a mondat egy nagy hülyeség.

1 éve