Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The boys' dogs"

Tłumaczenie:Psy chłopców

4 lata temu

19 komentarzy


maaanaaam

Dlaczego tam jest przy słowie boys' właśnie ta kreseczka u góry?

4 lata temu

Dachu23

The boy's dogs. = Psy chłopca. The boys' dogs. = Psy chłopców.

4 lata temu

CychaMarycha

jak jest ta kreseczka, to znaczy ze ten pies nalezy do chlopca. takie dopelnienie jakby

4 lata temu

The_Mattress
The_Mattress

Dlatego, że słowo "boys" kończy się na S. Napisalibyśmy BOYS'S, ale jeżeli dane słowo kończy się już na S, to pomijamy drugie S w wymowie i w pisowni. Zostaje sam apostrof, zatem BOYS'.

Oczywiście prowadzi to czasem to nieporozumień w wymowie. "Czy chodzi tu o CAT'S, CATS, czy o CATS'?" Trzeba niestety rozważyć takie rzeczy z kontekstu; która z możliwości ma sens, itp.

2 lata temu

-Prorok-

dokładniej to dopełniacz saksoński

3 lata temu

Cap.JackSparrow4

A tak na serio to "apostrow"

2 lata temu

siniakdominik

Aha, czyli apostrof to raczej na żarty będzie tak?

2 lata temu

Filip1680

Hhhjgijh

10 miesięcy temu

Matiko142

Bo sie zamienia na l.mnogo np . I have three apple's

2 lata temu

MaryJohn2

To jest apostrow.

3 lata temu

siniakdominik

Ludzie uczycie się angielskiego, a polskiego nie umiecie... Apostrof!

2 lata temu

zbyni

napisałem the BOY`S dogs -pies chłopca i też zaliczyło.

11 miesięcy temu

buskes76

pewnie dlatego że wymowa jest identyczna i w ćwiczeniu ze słuchu nie mogą nie zaakceptować

10 miesięcy temu

Ola2325

Ja zrobilam the boy's dogs!

1 rok temu

Lena568612

A dlaczego jest the

7 miesięcy temu

cerealskil

A jaka jest różnica w wymowie pomiędzy: "The boys' dogs" a "The boy's dogs" ?

1 tydzień temu

Elka168040

Ja nie słyszę s na koncu słów :(

3 miesiące temu

HaniaWarya

The boys' kreseczka u góry ponieważ to jest przecinek jakby to było to by tak: Julka powiedziała ' że boli ją głowa (po angilielsku) Julka powiedziała,że boli ją głowa. (Po polsku)

11 miesięcy temu

siniakdominik

Angilielskiego nie znam, to są lekcje angielskiego i ta "kreseczka" to dopełniacz saksoński, co już koledzy powyżej dawno wyjaśnili, więc proszę nie rób niepotrzebnego zamieszania

11 miesięcy temu

Powiązane dyskusje