Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Ona mówi."

Tłumaczenie:She speaks.

4 lata temu

43 komentarze


Fireworks55

Jak odróżnić czy będzie "spekas" czy "says"?

4 lata temu

TomaszRogala

Podejrzewam, że czasownik "speak" używa się gdy nie jest ściśle określone co mówi. W przypadku "Ona mówi" - "She speaks", w innym przypadku "Ona mówi nie" - "She says no". Wydaje mi się również, że jeżeli Ona mówi o czymś. Na przykład "Ona mówi o sporcie" to używamy również czasownika "speak" - "She speaks about the sport"

4 lata temu

Fireworks55

Trochę skomplikowane.

4 lata temu

CrazyGirl1234567

Ale da się nauczyć :)

3 lata temu

AnnaKwiatk19

Dobrze muwisz

9 miesięcy temu

AnnaKwiatk19

Jak dlamnie bardzo;-)

9 miesięcy temu

argonika

to dlaczego tutaj, gdy "ona mówi" poprawnie jest she says, a nie she speaks. Przecież nie wiadomo co mówi

3 lata temu

Maja543642

Odpowiadam osobie Ania.bo czasami nikt nawet nic nie wie źle mówi i potem nic nie wiesz

2 lata temu

tbditw

She says to raczej Ona powiedziała.

3 lata temu

pakur

Dokładnie

3 lata temu

movemedona

Nie, bo to nie jest czas przeszły. W past simple brzmiałoby to zdanie "She said yes".

3 lata temu

zioxei

A skąd Ci się wzięło "yes"?

2 lata temu

Maja020503

Masz racje

3 lata temu

Milka227

Speak to mówić w jakimś języku natomiast say to mówić o czymś czyli o jakiejś rzeczy.

2 lata temu

Auri_20

Dobre pytanie. Gdy mamy zdanie n.p. Ona mówi.-powinno być She speakas. Ale gdy zdanie brzmi- Ona mówi, że nie pójdzie do kina. Wtedy używamy says.

2 lata temu

WojciechMa703892

Says.

3 lata temu

MichaHauha

Says jest do she/he/it on powiedział dobrze

1 rok temu

trocheja

speak to kiedy miwisz w innym języku. a say kiedy mowisz cos, talk kiedy rozmawiasz, tell kiedy powiedziałeś

3 lata temu

wojtek_1920

Czy w tym temacie mógłby się wypowiedzieć moderator?? bo to trochę zakręcone (zwłaszcza dla nowicjuszy)

3 lata temu

e.stilton

Masz racje

3 lata temu

olcia926163

Uczy się więcej niź w szkole

2 lata temu

nataliaheb3

Jak to odroznic

2 lata temu

AnnaKwiatk19

Ttudne

9 miesięcy temu

joliwksaa

Powinno byc she speaks

1 rok temu

MichaHauha

Nie xd

1 rok temu

aga711501

Lol

1 rok temu

stibertv1

Te s jest bardzo uciążliwe

11 miesięcy temu

Angela12312

czy nie może być stwierdzenie "she tells" ?

2 lata temu

Beti998182

Ja napisałam She talks i zaliczyło

2 lata temu

MartaM243025

Powinno być speaks , mówi a nie says! Zawsze w szkole mam speak!

1 rok temu

JacekSzcze1

??????????????????yyyyyyyyyy????????????????

2 lata temu

Marycha123

Nooooo!!! Hejjjjj!!!

2 lata temu

JacekSzcze1

Poprostu Ona mówi( ̄<  ̄)>

2 lata temu

Emciala

Szczelałał

3 lata temu

Kainabru

No nwm

3 lata temu

Margaret2408

Wreźcie dobrze...

3 lata temu

WojciechMa703892

Mam angielski w szkole w poniedziałki i we wtorki

3 lata temu

kasiaa02

Super aplikacja! Me speak englush well!

3 lata temu

Robusa

Nie umiesz pisać..

3 lata temu

kalinakluczyk

To prawda

3 lata temu

ania200513

Masz rację

3 lata temu

czerwo12

englush . super umiesz po englush gadac. wspaniale

1 rok temu

psi22

program zrobił błąd i podał dwa razy to samo słowo( kolejny raz). Uwaga na takie zagrywki.

3 lata temu