1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He listens."

"He listens."

Çeviri:O dinler.

July 4, 2014

25 Yorum


batin.ozce

Listen sadece dinle demek


KaderSar3

Ama başında fark ettiysen he var buyüzden


GltenAkden

Bence de tamamen doğru çünkü orada s almasının sebebi geniş zamanda he den sonra geldiği icindir


EsraGler2

Ne bicim telafuz ediyor ya :D


Selcen_Ozturk

bu cümlenin telaffuzu tamamen doğru.


Zeynep_C

he yerine you diyor


Glbeyaz443533

Sen öyle duyuyorsun he diyor


EmirTanr

Geniş zamanda

HE / SHE / IT

-s takısı alır


nemescek

Telaffuz tuhaf hiu lissıns deyu yavaşlatip anca çözdüm. You are der gibi.


beyzabeyza3

Sagar olmayanlar yapar


Elifece451515

He zaten o anlaminda , Listen dinle anlaminda Kullanılıyor o yuzden HE LISTENS=O DINLER


lovely16776

Genis zaman oldugu icin s takisi aliyor


elif726948

Doğru yazdım kabul etmedi sacma uygulama


merYayla4

O dinler demek oluyor


Sude_Arslan

ayyy sinirim bozuldu her defasında sırf o soru için tekrarlıyorum algılamıyor


teyfik590407

Bu "hi lisıns" demiyor mu yahu


Yusuf945914

Ya arkadaşlar bu geniş zamanın bir şifresi Olması gerekiyor aslında mesela ben am is are ile do 'yu karıştırıyorum am is are ile do bana ayni geliyor hiç fark göremiyorum


FATHDURMUSH

Lisınts diyor, listıns olması gerekmiyor mu?


_.-.QUEEN.-._

LİSINS diyor ve bu doğru bir telaffuz.YANİ T OKUNMUYOR;-)


Berra2010

Doğru söylüyorum yanlış diyor


RaziyeKara9

Sonundaki S harfini söylemiyor


Abdulkadir354355

Ben sürekli "listens" kelimesini telafuz etmekte takılıyoum. Nasıl çözebilirim bu sorunu. Defalarca dinledim "He lisıns" diye anlıyoum ve öyle telafuz ediyorum. "He" yi kabul ediyor ama "listens" i kabul etmiyor. Yardım edermisiniz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.