"Helistens."

Çeviri:O dinler.

4 yıl önce

19 Yorum


batin.ozce

Listen sadece dinle demek

4 yıl önce

KaderSar3

Ama başında fark ettiysen he var buyüzden

2 ay önce

EsraGler2

Ne bicim telafuz ediyor ya :D

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu cümlenin telaffuzu tamamen doğru.

3 yıl önce

Zeynep_C

he yerine you diyor

2 yıl önce

ceylin193167

Saol cnm

6 ay önce

GltenAkden

Bence de tamamen doğru çünkü orada s almasının sebebi geniş zamanda he den sonra geldiği icindir

3 yıl önce

beyzabeyza3

Sagar olmayanlar yapar

3 yıl önce

nemescek

Telaffuz tuhaf hiu lissıns deyu yavaşlatip anca çözdüm. You are der gibi.

2 yıl önce

EmirTanr

Geniş zamanda

HE / SHE / IT

-s takısı alır

1 yıl önce

Elifece451515

He zaten o anlaminda , Listen dinle anlaminda Kullanılıyor o yuzden HE LISTENS=O DINLER

8 ay önce

a8609
2 yıl önce

zekionur

Ya ama lessons diyo yaaa

2 yıl önce

SaraNadjar1

Hayir

2 yıl önce

lovely16776

Genis zaman oldugu icin s takisi aliyor

1 yıl önce

elif726948

Doğru yazdım kabul etmedi sacma uygulama

1 yıl önce

merYayla4

O dinler demek oluyor

1 yıl önce

Sude_Arslan

ayyy sinirim bozuldu her defasında sırf o soru için tekrarlıyorum algılamıyor

11 ay önce

teyfik590407

Bu "hi lisıns" demiyor mu yahu

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.