Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He listens."

Çeviri:O dinler.

4 yıl önce

17 Yorum


batin.ozce

Listen sadece dinle demek

3 yıl önce

EsraGler2

Ne bicim telafuz ediyor ya :D

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu cümlenin telaffuzu tamamen doğru.

2 yıl önce

Zeynep_C

he yerine you diyor

2 yıl önce

ceylin193167

Saol cnm

1 ay önce

GltenAkden

Bence de tamamen doğru çünkü orada s almasının sebebi geniş zamanda he den sonra geldiği icindir

2 yıl önce

beyzabeyza3

Sagar olmayanlar yapar

2 yıl önce

nemescek

Telaffuz tuhaf hiu lissıns deyu yavaşlatip anca çözdüm. You are der gibi.

2 yıl önce

EmirTanr

Geniş zamanda

HE / SHE / IT

-s takısı alır

8 ay önce

Elifece451515

He zaten o anlaminda , Listen dinle anlaminda Kullanılıyor o yuzden HE LISTENS=O DINLER

3 ay önce

a8609
1 yıl önce

zekionur

Ya ama lessons diyo yaaa

1 yıl önce

SaraNadjar1

Hayir

1 yıl önce

lovely16776

Genis zaman oldugu icin s takisi aliyor

1 yıl önce

elif726948

Doğru yazdım kabul etmedi sacma uygulama

1 yıl önce

merYayla4

O dinler demek oluyor

8 ay önce

Sude_Arslan

ayyy sinirim bozuldu her defasında sırf o soru için tekrarlıyorum algılamıyor

6 ay önce