1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Скажи, Ваня здесь?"

"Скажи, Ваня здесь?"

Çeviri:Söyle, Vanya burada mı?

January 2, 2020

6 Yorum


emenolu

Soyle kaba bir kelime bence vanya burada mi daha iyi olur yada söyler misiniz vanya burada mı yada söyleyebilir misiniz vanya burada mı


iltimasinci1

Cümlenin kaba olamaması için cümlenin başına "Можете" koyabilirsin.O zaman yapar mısınız eder misiniz gibi bir anlam çıkar:)


rem547183

Vanya burada mı söyle şeklinde yazdım neden yanlış dedi?


iltimasinci1

Скажи kullanmadın diye


HSAMETTN7

"Söyle Vanya burada mı" cevabın niye kabul etmedi


Dnya319937

Ты молодец

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.