A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He could be in the museum."

Fordítás:Lehet, hogy a múzeumban van.

4 éve

14 hozzászólás


Julcsaa

Szerintetek ezt a mondatot lehet úgy érteni, hogy ,,A múzeumban tudna lenni.'' (vagy valami ilyesmi)? If he wanted he could be in the musem.

3 éve

AnonymousJohn

Ez engem is érdekelne, nekem sem fogadta el a "Múzeumban tudna lenni" mondatot.

3 éve

00Mano00

Csatlakozom. Elsőre nekem is az ugrott be. Hasznos lenne egy értő hozzászólás.

2 éve

ekisz
ekisz

Valószínűleg a múzeumban vannak - így nem jó?

4 éve

Csita85

nem mert többes számban írtad, ő pedig egyes számban írja. sokszor én is félreolvasom:)

4 éve

gwandal

+a valoszinu mibol kovetkezne?

3 éve

Gy.B.

Amikor a could nem a can múlt-alakjaként szerepel. Ilyenkor feltételes tartalmú a jelentése.

  1. Udvarias kérésekben és engedély kérésekor (a can-hez hasonlóan...)

Could you please come here?

  1. Feltételes mondatokban

feltételes képesség és engedély kifejezésére

Andrew could play much better (if he practised every day)

  1. ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS ... Lehetőség, enyhe valószínűség kifejezése

A: Where are my glasses?

B: They could be under the paper.

3 éve

GergelyMol1

Köszi szépen, ez nagyon hasznos volt!

3 éve

hajnalgyongyver

Koszonom. Tièd egy lingot.

3 éve

zsalica
zsalica

hasznos volt köszönöm, ott a lingot

3 éve

BallaJulia

engem megzavar a HE. Akkor hogy forditható lehet-re ???

2 éve

GergelyMol1

Nem egészen értelek. A could jelenti itt ebben a szövegkörnyezetben a "lehet" segédigét, a he pedig a hímnemű 1. sz. 3. szem. névmást.

2 éve

RobertGodo76

'A múzeumban kellene lennie' nem jó?

2 éve

KovcsJzsef15

Érdekes, nekem elfogadta, hogy "A múzeumban lehetne".

1 éve