1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He says yes."

"He says yes."

Çeviri:O evet der.

July 4, 2014

18 Yorum


Aaytek

okunuşta 'sas'diyo ama cevap says


18serserii26

Çünkü ingilizcede her kelime okunduğu gibi yazılmaz yazıldığı gibi de okunmaz da o yüzden


Ebrarxdxd

Ingilizce'de okunuş ve yazılış farklıdır. Örneğin know kelimesi 'nov' şeklinde okunur.


sawash23

Soylemek veya demek ayni sey degil mi? Soyleri kabul etmedi!


rem309385

Bence arada fark var demek geçmiş zaman söylemek gelecek zaman yada simdiki zaman ama tam emin degilim


eserten85

o evet dedi olmuyormu


FurkanBalc19

Olmaz. says geniş zaman, yani der.


BurakErdogan09

He says yes o evet der'i anlatıyor


Eyll496485

Evet siyasi bir konuya giriyor. Çaktırmadan bunu söylemeye çalışıyor


silanim

Soyler dedim kabul etmedi say soylemek demek degil mi bence her ikiside olmali


demirelifsude

ama o evet söyler cümlesi mantıksız olur.O evet der daha mantıklı.Mantıken doğru ama söyler kullanılmıyor


mikail193617

Sees diyo gibi anlaşılıyo


Zenan9

yahu sees diye okunmaz o bir kere seyz diye okunur


MelekKarat1

O evet der dedim o evet diyor dedi dkfbvb


Hafsa211126

Takip edip çıkarmısınız yarış yapıyorum ve yıldıza ihtiyacım var

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.