Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He says yes."

Çeviri:O evet der.

4 yıl önce

59 Yorum


Aaytek

okunuşta 'sas'diyo ama cevap says

4 yıl önce

18serserii26

Çünkü ingilizcede her kelime okunduğu gibi yazılmaz yazıldığı gibi de okunmaz da o yüzden

3 yıl önce

Abdlhamit8

Aksam farkı

1 yıl önce

SELN8

Says diyo ya nasil dinliyosun

3 yıl önce

sawash23

Soylemek veya demek ayni sey degil mi? Soyleri kabul etmedi!

4 yıl önce

rem309385

Bence arada fark var demek geçmiş zaman söylemek gelecek zaman yada simdiki zaman ama tam emin degilim

3 yıl önce

SinanIrmak

işte duolingo çılgınlığı

3 yıl önce

YusufCem2

Ama yinede ne olursa olsun duolingo çok güzel

3 yıl önce

zeynepsevim06

Evet bencede

2 yıl önce

SELN8

O aman sorun sen de

3 yıl önce

rilianxi
rilianxi

Söylemek?

4 yıl önce

SELN8

Turkceyi yeni mi ogreniyosun

3 yıl önce

eserten85

o evet dedi olmuyormu

2 yıl önce

BurakErdogan09

He says yes o evet der'i anlatıyor

1 yıl önce

Eyll496485

Evet siyasi bir konuya giriyor. Çaktırmadan bunu söylemeye çalışıyor

1 yıl önce

mikail193617

Sees diyo gibi anlaşılıyo

1 yıl önce

Zenan9

yahu sees diye okunmaz o bir kere seyz diye okunur

1 yıl önce

tseven003

Daniel Bryan

6 ay önce

silanim

Soyler dedim kabul etmedi say soylemek demek degil mi bence her ikiside olmali

4 yıl önce

demirelifsude

ama o evet söyler cümlesi mantıksız olur.O evet der daha mantıklı.Mantıken doğru ama söyler kullanılmıyor

4 yıl önce

zayKele

fark eder mi

2 yıl önce

sezerdmn6

o evet dedi yazdım yanlış dedi

2 yıl önce

SiriusBlack99

Telaffuzu çok garip ya seys den başka her şeye benziyor okuyuşu

1 yıl önce

apoflu

says duyunca anlaması zor bi kelime :D

1 yıl önce

Thyfly

Ingilizce'de ne demek nasil denir?''zahmet oldu. Ne demek.. gibi.''

1 yıl önce

gokhanultay

ne demek yerine önemli değil rica ederim anlamında olan Your welcome diye bilirsin

1 yıl önce

VeyselSoyl1

O "evet" der. daha doğru olurdu. Noktalama işaretlerini es geçmemekte fayda var. Saygılar ...

1 yıl önce

Furkan818197

R8EM42 Arkadaşlar sizi Matraks adlı kulübümüze bekleriz

1 yıl önce

nihat836800

neden say yerine says diyor yani çoğul kullanıyor onu anlamadım

1 yıl önce

Zenan9

İngilizce'de geniş zamanda özneler için fiil kullanıldığı zaman bazı takılar eklenilir. He, she ve it'de gelen fiile s- es veya ies takıları eklenilir. says gibi ama bu kural I you we they için geçelri değil, bu özneler için takı kullanılmaz ve says yerine say yazılır

1 yıl önce

Nazmzsoy

Ben hala ne zamn özne gelicek ne zamn fiil gelicek çözemiyorum.

1 yıl önce

can607941

cevabı doğru yazıyorum yanlış çıkıyor

1 yıl önce

glce782177

Yanlış algılıyorr

1 yıl önce

MelekKarat1

O evet der dedim o evet diyor dedi dkfbvb

10 ay önce

anonim611557

Sezj diyo

8 ay önce

YusufGlero2

Doğru yaptım fakat 'says' kısmının telaffuzunu anlayamadım tam olarak

1 ay önce

ruhawi

o der evet çevirisini de kabul etmek zorunda.

2 yıl önce

s.evecenolmak

O der evet de olamlı

2 yıl önce

mustafatuncer

O der evet dedim kabul etmedi

1 yıl önce

Gamze954466

ve birlikte evlenirleeeerrrr

1 yıl önce

DennisYeil

Film izlerken he says yes o evet diyor diye çeviriyorlar

3 yıl önce

furkan12343

NE BİÇİM KONUŞUYO ya

3 yıl önce

bahadir1453

Says dedigini anlamadim. Sez diyor resmen

2 yıl önce

doazkan

o söyler evet !

2 yıl önce

atahankl

say ı anlatın turkish no

2 yıl önce

DarknesRawen

dedi ile der arasında ne fark var ?

2 yıl önce

cansu561447

Neden he says yes de s takisi almis

2 yıl önce

sadece2

Ewet o der olmuyomu

2 yıl önce

YunusUygun

"Evet o söyler" aynı anlama geliyor. yanlıs dedi

2 yıl önce

Tolga432195

HAYIRRRRRRRR

1 yıl önce

okan64500

evet o der ?

3 yıl önce

Sirri6

Turkcenin es anlamli bazi kelimelerini algilamiyor. Cehaletinden olsa gerek:::))))

3 yıl önce

Whiskeyice

He says yes ; az önce "o der evet" dedim yanlış çıktı. doğrusu "evet o der" olcakmış, şimdi yine aynı kelime "he says yes" "evet o der" dedim, yok efendim o az önceymiş, geçmiş borun pazarı, eşeğimi alıp niğdeye gidecekmişim, " o der evet" olcakmış, bak levye ne demek bilmiyorum ama, lazım olacağından eminim , neyse sakinim I relax

3 yıl önce

tarikay1903

O evet der olcak ;)

3 yıl önce

SELN8

Boyle yorum yapmak iyiymis ya

3 yıl önce

merve295641

Dedi de noldu agaaaaaaaa

2 yıl önce

SELN8

Herkesi tersliyorum I AM SORRY

3 yıl önce

TROLLBABA
TROLLBABA

Oyledir

1 ay önce

karadeniz62

Men dakka dukka...

2 yıl önce