1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He says yes."

"He says yes."

Çeviri:O evet der.

July 4, 2014

24 Yorum


Aaytek

okunuşta 'sas'diyo ama cevap says


18serserii26

Çünkü ingilizcede her kelime okunduğu gibi yazılmaz yazıldığı gibi de okunmaz da o yüzden


Ebrarotou

Ingilizce'de okunuş ve yazılış farklıdır. Örneğin know kelimesi 'nov' şeklinde okunur.


BEHRUZ341668

Mesela: She drink water. Bazılarınız böyle biliyorsunuz .Amma aslında "she drinks water" olmalı


BEHRUZ341668

Çünki, ingilislerde cümlede "he" ve ya "she" olursa o zaman feile "s" artılıcak


aLeeEren

Allah aşkına yazmak için yazmayın. Bunu cidden okulda öğrenmedin mi? En kolayından "He" kelimesinde "i" harfi yok ama "e" harfi "i" diye okunuyor. Herhalde ilkokul 2. Sınıfsın


sawash23

Soylemek veya demek ayni sey degil mi? Soyleri kabul etmedi!


eserten85

o evet dedi olmuyormu


FurkanBalc19

Olmaz. says geniş zaman, yani der.


mikail193617

Sees diyo gibi anlaşılıyo


burakerdogan0909

He says yes o evet der'i anlatıyor


silanim

Soyler dedim kabul etmedi say soylemek demek degil mi bence her ikiside olmali


demirelifsude

ama o evet söyler cümlesi mantıksız olur.O evet der daha mantıklı.Mantıken doğru ama söyler kullanılmıyor


SiriusBlack99

Telaffuzu çok garip ya seys den başka her şeye benziyor okuyuşu


[aktif olmayan kullanıcı]

    yahu sees diye okunmaz o bir kere seyz diye okunur


Eyll496485

    Evet siyasi bir konuya giriyor. Çaktırmadan bunu söylemeye çalışıyor


MelekKarat1

    O evet der dedim o evet diyor dedi dkfbvb


Hafsa211126

    Takip edip çıkarmısınız yarış yapıyorum ve yıldıza ihtiyacım var


Aliye354139

    "O der evet" yazdım yanlış dedi


sitare979917

    'O evet der' diyorum ama kabul etmiyor

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.