"Hallak."

Fordítás:I hear you.

4 éve

12 hozzászólás


zetorka

az hiszem pihennem kell, beírtam, hogy "fishes", elnéztem egy l betűt :D ráadásul ahogy nézem a szótárban nem is jó, mert a fish-nek a többes száma is fish

4 éve

CskiIrma

Kínomban olyan jót nevettem ezen, mert én is el szoktam nézni a dolgokat sokszor. Kapcs' ZETOR-ba!!!

3 éve

zetorka

amúgy abszolút pozitív hozadéka a dolognak, hogy azóta is emlékszem rá, hogy a fish-nek a többes száma is fish sőt! azt is tudom, hogy a fishes szót is használják ha mondjuk egy halcsapatban több fajta hal van, vagy egyes kifejezésekben :)

3 éve

kinsfolk

Ez nagyon jó! További Sok Sikert kívánok!

3 éve

zetorka

a múltkor mondta hangosan egy angol mondat végén, hogy "eat" én meg szépen leírtam, hogy "itt" :D

még jó, hogy utána gyanús lett mikor rá akartam nyomni az elküldésre, hogy minek van magyar szó az angol mondat végén

3 éve

Laeny35

Az miért nem jó, hogy: I listen to you.

2 éve

jcsabax
jcsabax

Mert a 'listen' azt jelenti, hogy hallgatlak. Azaz, hogy aktívan figyellek. A hallak pedig azt, hogy hallom a hangod, ha nem akarok odafigyelni akkor is. (Olyan mint a nézlek és a látlak kettőssége [ look - see ])

2 éve

Ancsi.bangtan

Azt hiszem ennél a feladatnál én sem figyeltem oda. Beírom: i hears. Helyes : i hear you Ráadásul a hears igét csak egyes szám harmadik személyben használom.... Én hü..e

3 éve

honeybunny.hani

én azt írtam be hogy fishes de azt írta hogy i hear you.és nalun magyaroknál ezt több értelembe lehet foglalni

3 éve

LpiciGspr

elsőre az akartam írni, hogy the lake, de szerintem nem értik ezt a humort...:)

1 éve

zetorka

bocs, de ezt most én se értem, miért is?

1 éve

LpiciGspr

nem tudod hol laknak a halak? A hallakban, azaz...

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.