"Hallak."

Fordítás:I hear you.

4 éve

23 hozzászólás


zetorka

az hiszem pihennem kell, beírtam, hogy "fishes", elnéztem egy l betűt :D ráadásul ahogy nézem a szótárban nem is jó, mert a fish-nek a többes száma is fish

4 éve

CskiIrma

Kínomban olyan jót nevettem ezen, mert én is el szoktam nézni a dolgokat sokszor. Kapcs' ZETOR-ba!!!

4 éve

zetorka

amúgy abszolút pozitív hozadéka a dolognak, hogy azóta is emlékszem rá, hogy a fish-nek a többes száma is fish sőt! azt is tudom, hogy a fishes szót is használják ha mondjuk egy halcsapatban több fajta hal van, vagy egyes kifejezésekben :)

3 éve

kinsfolk

Ez nagyon jó! További Sok Sikert kívánok!

3 éve

zetorka

a múltkor mondta hangosan egy angol mondat végén, hogy "eat" én meg szépen leírtam, hogy "itt" :D

még jó, hogy utána gyanús lett mikor rá akartam nyomni az elküldésre, hogy minek van magyar szó az angol mondat végén

4 éve

kinsfolk

Velem ez csomószor előfordul, teljesen mást olvasok ami oda van írva, leírásnál felcserélem a betűket. Talán a túlzott tökéletességre való megfelelés miatt van ez így. Jó kérdés :)

3 éve

zetorka

a legnagyobb vicc az egészben az, hogy rendszeresen a magyar mondatokat nézem el :D nagyon úgy néz ki, hogy mire rendesen megtanulok angolul elfelejtem a magyart :D na jó, persze nem, de tény, hogy többször halok meg azért mert a magyar mondatot nézem be, mint ahányszor az angolt

persze azért mert a magyar az anyanyelvem így ott nem figyelek oda rendesen amikor hulla fáradtan tanulok

3 éve

DnielPlfal

Xddd

3 éve

Laeny35

Az miért nem jó, hogy: I listen to you.

2 éve

jcsabax
jcsabax

Mert a 'listen' azt jelenti, hogy hallgatlak. Azaz, hogy aktívan figyellek. A hallak pedig azt, hogy hallom a hangod, ha nem akarok odafigyelni akkor is. (Olyan mint a nézlek és a látlak kettőssége [ look - see ])

2 éve

Ancsi.bangtan

Azt hiszem ennél a feladatnál én sem figyeltem oda. Beírom: i hears. Helyes : i hear you Ráadásul a hears igét csak egyes szám harmadik személyben használom.... Én hü..e

3 éve

honeybunny.hani

én azt írtam be hogy fishes de azt írta hogy i hear you.és nalun magyaroknál ezt több értelembe lehet foglalni

3 éve

RammerKris

I understand you, az értelek. I hear you vagy i can hear you a hallak.

1 hónapja

LpiciGspr

elsőre az akartam írni, hogy the lake, de szerintem nem értik ezt a humort...:)

1 éve

zetorka

bocs, de ezt most én se értem, miért is?

1 éve

LpiciGspr

nem tudod hol laknak a halak? A hallakban, azaz...

1 éve

Zsuzsi467124
2 hónapja

BakZoltn5

Hallak ra azt irja i understand....

1 hónapja

Imre371157

A halak és az értem szavak nem ugyanazt jelentik szeri tem.

2 hete

Keresztesn7

understand-- nem ismertem eddig, ti igen? kezsike

2 hete

Gyula601437

Ha rákoppintok a segítségre akkor az I hear you-t hozza le helyes válaszként a hallakra

1 hete

JnosSmuk

I understand you= megértelek

1 hete

fsts9
fsts9

Fusi az elfogadott válasz!Én hallok,te nem értesz.

1 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.