"Thoughsheissmall,sheispretty."

Çeviri:O küçük olduğu halde güzel.

4 yıl önce

14 Yorum


yunustheavatar

pretty tatlı olarak kullanılmıyor mu aynı zamanda

3 yıl önce

btlzkn

bende öyle kullandım ama kabul etmedi.

2 yıl önce

semasahin

pretty woman( güzel kadın ) yaygın kullanım düşünülebilir

1 yıl önce

talhaozdemir

yusuf "da" yı ayrı yazman gerekiyor sanırım.

4 yıl önce

EmreTekir

O küçük olduğu halde güzel yazdım ama kabul etmedi . Neden ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

mümkün değil, cevap zaten o yukarı bakarsan. başka bir hata yapmış olmalısın

4 yıl önce

YusufErhan

küçük olsada sevimli neden olmuyor?

4 yıl önce

krKARAKAYA

olduğu kadar da neden kabul etmedi

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü olduğu kadar ve olduğu halde tamamen farklı şeyler

3 yıl önce

TamerTokgoz

o kız küçük olmasına rağmen sevimli

nasıl hatalı olabilir

2 yıl önce

Hseyinsar5

Girl yazmadığndan olabilirmi

1 ay önce

bestoloji

Küçük olmasına rağmen, o tatlı neden olmuyor ? pretty için tatlı'yı başka soruda kabul etti oysa ki :)

1 yıl önce

hasan514492

vay sevdiğim

1 yıl önce

nastheillm

Hangi pedofili yazdi bunu

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.