"Mymotherputsalittlesaltintherice."

Çeviri:Benim annem pilava biraz tuz koyar.

4 yıl önce

16 Yorum


Saraydaroglu

"Bir miktar" ı kabul etmedi. "Biraz ve bir miktar" aynı şey değil mi?

3 yıl önce

mehtapoktar

Türkçe' de pilava tuz ekilmez eklenir.

2 yıl önce

hasanmadenci

doğru

1 yıl önce

omryildirim

azıcık dedim hata verdi,

4 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

a bit olsa dediğin doğru olurdu

2 yıl önce

FIRATOLTUL

Benim annem pilava biraz tuz koyar. , Biraz yerine bir miktar da olabilir.... türkçede karşılık buluyor nihayetinde

3 yıl önce

arberesat

"benim annem pirinç pilavına biraz tuz koyar" yazdım ama kabul etmedi

3 yıl önce

11DirkKuyt

Lütfen bana biri hangi durumlarda s takısı geliyor açıklayabilir mi ?

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Nereden başlasak...

1) Çoğul eki olan "-s"

(İsme ekleniyor)

apple=elma, appleS=elmaLAR
star warS=yıldız savaşLARı

2) Geniş zaman için 3. tekil şahıs eki olan "-s"

(Olumlu cümlelerde fiile ekleniyor)

He wantS an apple.
She speakS English.
My cat drinkS milk.

3) "is"in kısaltması olan -s takısı.

Özneye veya "there"e ekleniyor. Apostrof (') işaretiyle ayrılıyor.

She'S at home.
My sister'S 10 years old.
Jane'S watching TV.

Şimdilik bu kadar yetsin:)

2 yıl önce

11DirkKuyt

çok teşekkür ederim hocam 3 soruma yanıt vermişsiniz ve tüm yanıtlarınız aklımdaki soru işaretlerini kaldırdı teşekkür ederim

2 yıl önce

ersinturac

inci senin açıklamalarını özlemişim.epeydir göremiyorum

2 yıl önce

nomadicbull

Benim annem pilava biraz tuz ekler kabul etmedi

2 yıl önce

FeyizzSahin

annem pilavın içine az bir tuz koyar.

2 yıl önce

BilgeUzunkaya

Biraz nerede

1 yıl önce

MazlumSarb

'Tuz ekler' dedim o 'tuz eker' dedi

1 yıl önce

Adnanhakki

Tuz döker yazdım olmadi neymiş efendim tuz koyulurmuş sacma sapan isler...

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.