Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz suyun kenarında yürürüz."

Çeviri:We walk along the water.

4 yıl önce

17 Yorum


gamzeguler02

"we walk side of water" olmaz mı ?

4 yıl önce

hakanihat

Aynen of the water desek ne d egisir

4 yıl önce

serdaro81

Hayır olmaz çünkü o zaman suya ait birşeyden bahsetmiş oluruz

2 yıl önce

ozlena

We walk the near water dedim olmadı

3 yıl önce

hakanihat

Of the water desem ne degisir

4 yıl önce

terkin

Near the kalıbı olmaz mi?

4 yıl önce

sawashian
sawashian

Arkadaşlar! Isterseniz google transtale‘den ‘Along the water‘ yazın͵ doğru çeviri yapmıyor. ‘DUOLINGO‘nun değerini bilin derim. Iyi dersler ;)

3 yıl önce

ErtugrulAcar

of the water dedim yanlış oldu bu of ne için kullanılıyor?

3 yıl önce

serdaro81

Of=nın, nin, ın, in,le

3 yıl önce

jkk1907
jkk1907

Along ne demek?

3 yıl önce

Mesutov

Boyunca demek ama bu cümlede kenarında anlamında kullanılmış

3 yıl önce

jkk1907
jkk1907

teşekkür ederim :)

3 yıl önce

HulyaCakka

su boyunca yuruduk deseniz aynen yazardik. at the near hemen aklimiza geliyor genelde

2 yıl önce

aleynalper

Kenar edge degil mi

3 yıl önce

Saturnus22

on the edge, kenarında işte :) bal gibi de we walk on the edge of the water kardeşim! :D

3 yıl önce

o.bolukbasi05

Doğru olacak

2 yıl önce

Mihmandar

"we walk edge of the water"

1 yıl önce