"I read the newspaper on my cellphone."

Traducere:Eu citesc ziarul pe telefonul meu mobil.

July 5, 2014

7 comentarii
Această discuție este blocată.


Wes708337

The pronunciation of 'read' is wrong. It's spoken in the past tense but should have a long e sound (reed) to be in present tense.


Diana14-2021

Yes, it is! That made me answer incorrectly... :(


iamandreeastefan

Eu am scris "Citesc ziarul de pe telefonul meu mobil" si mi-a luat o viata :'(


Ducudef

Nu are ce cauta "de',asta-i greseala.


IonGrozav

Verb neregulat to read, read ,read , de ce nu poate fi și Eu am citit ziarul ......????


ILIEJUCATORU

"ziar si "jurnal" sunt sinonime, deci...


fantomitzah

Vezi discuția de aici.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.