Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The girls and the boys"

Çeviri:Kızlar ve oğlanlar

4 yıl önce

72 Yorum


MertAkaln3

cümlede children yani çocukları yoktu çok saçma

2 yıl önce

MertAkaln3

dimi ama

2 yıl önce

Burakgr

Kızlar ve erkek cocuklar ı kabul etmedi, eekek cocukları olacak dedi :-/

4 yıl önce

Gkhan148110

Children=Cocuk demektir.Cumlede de children gecmediginden dolayi kizlar ve erkek cocuklari yanlistir.

3 yıl önce

zafer129

child=cocuk chıldren =cocuklar

2 yıl önce

Sultan851954

Children cocuk dedek degildir chil cocuk demektir

2 yıl önce

Ramazan513774

Chil çocuk demek değil . child çocuk demek ayrıca children demek çocuklar demek

2 yıl önce

adhelle

chil çocuk demek deyil

2 yıl önce

Seval876171

Neymis?

2 yıl önce

Havva212312

Child çocuk demektir

2 yıl önce

Seval876171

Aynen

2 yıl önce

superisi2004

Çünkü boy oğlan demek

2 yıl önce

idililgi

bende de oldu

3 yıl önce

elifsu472357

Cümlede olmayan şeyi doğru diye söylüyorlar

2 yıl önce

DJrock33

aynen yaa

2 yıl önce

321kerem321

ya mikrafon yoğ aga

2 yıl önce

selay2004

Cümlede children diye bir şey geçmiyor o yüzden kızlar ve erkekler olmalı

2 yıl önce

adele_1988

yaa biz okuldqa yapıyoruz dinleyemiyoruz o yüzden yapamıyorum

3 yıl önce

aderfa8

bence oyle degil ordaki the türkçede oldugu gibi lar-ler eki ..

3 yıl önce

sudse

cevabın ilk harfinin büyük olmasına bakıyo resmen ya

3 yıl önce

ZhreGazelo

Önce boys çocuklar deyipte sonra erkekler demesi saçma

3 yıl önce

Elifbaskan61

Yaa oğlan değilde erkek olmicak mı ???

3 yıl önce

Sultan851954

Ve yerine we yazdigim icin kabul etmedi yanlislikla we yazdim

2 yıl önce

Olcay310423

Kızlar ve oğlanlar yazdım

2 yıl önce

MertAkaln3

eğer sınavı iptal edip tekrar bu soruyu yaparsanız tüm yanlışlar kalkıyo bu soruda

2 yıl önce

SiracCengil

oğlan ne q

2 yıl önce

Halilbrahim

offf

2 yıl önce

Seval876171

Ne off

2 yıl önce

beyza639181

Aynı soru kaç kere çıktı yaa?Ayrıca children çocuklar demek. NEDENSE cümlede öyle bir şey geçmiyor. :(

2 yıl önce

FMeryem

olmuyo

2 yıl önce

NioushaNam

Ama erkekler yok orda

2 yıl önce

yunus123652

Gayet güzel ve basit

2 yıl önce

muhammet650317

cümle yi yazmıyor

2 yıl önce

PrensesNehir05

ya mikrafon açık ama sesinizi duyamıyorum diyo

2 yıl önce

SalihSolma2

Orada çocuk kelimesi yoktu

2 yıl önce

alensacici

ama söyliyom olmuyooo

2 yıl önce

Murat538933

Siklarda oglanlar yok ama soruyor ne kadar mantikli

2 yıl önce

ErginBak

Cümlede olmayan şey nasıl doğru olur.

2 yıl önce

BatuhanKo3

Yanlış

2 yıl önce

saniw1243

selam

2 yıl önce

saniw1243

child cocukmu

2 yıl önce

Mevltcan.D1

Cümle yanlis

2 yıl önce

spirder

Cevap kızlar ve oğlanlar the olduğu için lar ler geliyor

2 yıl önce

61Sevde

The olduğu için değil kelimelere "s" takısı geldiği için ler lar oluyor.The sadece belirtmek için

6 ay önce

crazyheart65

kızlar ve çocuklar

2 yıl önce

Azizerbet

EVLAAATTTTTT BASKA YA

2 yıl önce

IskenderFD

Kızlar ve erkek çocukları. Doğru cevap

2 yıl önce

Resul-

Yorum kisminda Kizlar ve oglanlar olarak gisteriyor ama uygualamaya gelince erkek cocumlari dogru diyor wtf

2 yıl önce

Aya778797

Doğru bir kere boys ve erkek çocukları aynı şey

2 yıl önce

61Sevde

Değil

6 ay önce

KadirMutlu1

Yanlis bu

2 yıl önce

SalihGlahi

Süper ya temeli yeniden attım hiç zorlanmadım ..

2 yıl önce

busra35699

Ne diyor anlayamıyorum yazdığı şeyi diyorum olmadı sonra bir kaç kere deneyince atlayalım diyo anlamadım yardım edin??

1 yıl önce

iskoruma44

sorulardan bazıları yanlış cümle

1 yıl önce

english.yaren

Söylüyorum söylüyorum bunu atlayalım mı diyorlar.

1 yıl önce

zgedeerli

Kizlar yaziyorum kiz diyor kiz diyorum kizlar diyor

1 yıl önce

aytuana

aynen haaa

1 yıl önce

Cccerennn

Ben çok güzel bir şekilde okudum ya.Ama niyeyse kabul etmiyor.Sanırım mikrofonda sıkıntı var.

1 yıl önce

Sudemelek

Her zaman algılamiyor

1 yıl önce

alara740268

aynen elifsu

1 yıl önce

GLSM207565

tldo

1 yıl önce

MeryemBayr6

Çok garip kendimle celistim

1 yıl önce

ahmet699038
  1. Kere aynı şeyi yanlış yaptım bence bu soru kaldırılmalı
1 yıl önce

yamurdamla17

ben mikrofona tıklayıp aynısını söylediğimde yanlış çıkıyor

1 yıl önce

smailBile

ses algılamıyor

1 yıl önce

Admazrail

Hadi bi dudak bi yanak yolları

1 yıl önce

EnesAydoan5

sacmalıgın danıskası

1 yıl önce

selin68411

çocuklar yazdım ı eklemedim diye yanlış saydı :(

1 yıl önce

eyll914390

aynısını söyledim bazen çok saçmalıyor

1 yıl önce

ibrahimere20

KIZLAR VE ERKEKLER YAZDIM KABUL ETTİ ÇOK SAÇMA !!!!!!!!!!!

9 ay önce

SLNSILANA

boys a erkek yazıyorum oğlan çıkıyo oğlan yazıyorum çocuk çıkıyo anlamadım

8 ay önce

61Sevde

Cevaba kızlar ve oğlanlar yazdım yine de kabul etmedi...

6 ay önce