1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The girls and the boys"

"The girls and the boys"

Çeviri:Kızlar ve oğlanlar

July 5, 2014

80 Yorum


MertAkaln3

cümlede children yani çocukları yoktu çok saçma


Burakgr

Kızlar ve erkek cocuklar ı kabul etmedi, eekek cocukları olacak dedi :-/


Gkhan148110

Children=Cocuk demektir.Cumlede de children gecmediginden dolayi kizlar ve erkek cocuklari yanlistir.


zafer129

child=cocuk chıldren =cocuklar


Sultan851954

Children cocuk dedek degildir chil cocuk demektir


Ramazan513774

Chil çocuk demek değil . child çocuk demek ayrıca children demek çocuklar demek


adhelle

chil çocuk demek deyil


Havva212312

Child çocuk demektir


derya510144

Kaç yaşındasın


superisi2004

Çünkü boy oğlan demek


elifsu472357

Cümlede olmayan şeyi doğru diye söylüyorlar


adele_1988

yaa biz okuldqa yapıyoruz dinleyemiyoruz o yüzden yapamıyorum


321kerem321

ya mikrafon yoğ aga


selay2004

Cümlede children diye bir şey geçmiyor o yüzden kızlar ve erkekler olmalı


aderfa8

bence oyle degil ordaki the türkçede oldugu gibi lar-ler eki ..


sudse

cevabın ilk harfinin büyük olmasına bakıyo resmen ya


ZhreGazelo

Önce boys çocuklar deyipte sonra erkekler demesi saçma


Elifbaskan61

Yaa oğlan değilde erkek olmicak mı ???


Sultan851954

Ve yerine we yazdigim icin kabul etmedi yanlislikla we yazdim


Olcay310423

Kızlar ve oğlanlar yazdım


MertAkaln3

eğer sınavı iptal edip tekrar bu soruyu yaparsanız tüm yanlışlar kalkıyo bu soruda


beyza639181

Aynı soru kaç kere çıktı yaa?Ayrıca children çocuklar demek. NEDENSE cümlede öyle bir şey geçmiyor. :(


NioushaNam

Ama erkekler yok orda


yunus123652

Gayet güzel ve basit


PrensesNehir05

ya mikrafon açık ama sesinizi duyamıyorum diyo


SalihSolma2

Orada çocuk kelimesi yoktu


alensacici

ama söyliyom olmuyooo


Murat538933

Siklarda oglanlar yok ama soruyor ne kadar mantikli


ErginBak

Cümlede olmayan şey nasıl doğru olur.


spirder

Cevap kızlar ve oğlanlar the olduğu için lar ler geliyor


ArmySevde

The olduğu için değil kelimelere "s" takısı geldiği için ler lar oluyor.The sadece belirtmek için


crazyheart65

kızlar ve çocuklar


Azizerbet

EVLAAATTTTTT BASKA YA


IskenderFD

Kızlar ve erkek çocukları. Doğru cevap


Resul-

Yorum kisminda Kizlar ve oglanlar olarak gisteriyor ama uygualamaya gelince erkek cocumlari dogru diyor wtf


Aya778797

Doğru bir kere boys ve erkek çocukları aynı şey


SalihGlahi

Süper ya temeli yeniden attım hiç zorlanmadım ..


busra35699

Ne diyor anlayamıyorum yazdığı şeyi diyorum olmadı sonra bir kaç kere deneyince atlayalım diyo anlamadım yardım edin??


iskoruma44

sorulardan bazıları yanlış cümle


english.yaren

Söylüyorum söylüyorum bunu atlayalım mı diyorlar.


zgedeerli

Kizlar yaziyorum kiz diyor kiz diyorum kizlar diyor


Cccerennn

Ben çok güzel bir şekilde okudum ya.Ama niyeyse kabul etmiyor.Sanırım mikrofonda sıkıntı var.


Sudemelek

Her zaman algılamiyor


MeryemBayr6

Çok garip kendimle celistim


ahmet699038
  1. Kere aynı şeyi yanlış yaptım bence bu soru kaldırılmalı

yamurdamla17

ben mikrofona tıklayıp aynısını söylediğimde yanlış çıkıyor


smailBile

ses algılamıyor


Admazrail

Hadi bi dudak bi yanak yolları


EnesAydoan5

sacmalıgın danıskası


selin68411

çocuklar yazdım ı eklemedim diye yanlış saydı :(


eyll914390

aynısını söyledim bazen çok saçmalıyor


ibrahimere20

KIZLAR VE ERKEKLER YAZDIM KABUL ETTİ ÇOK SAÇMA !!!!!!!!!!!


SLNSILANA

boys a erkek yazıyorum oğlan çıkıyo oğlan yazıyorum çocuk çıkıyo anlamadım


ArmySevde

Cevaba kızlar ve oğlanlar yazdım yine de kabul etmedi...


irfan884720

bu soru için "kızlar ve erkek çocuklar" cevabı da doğru olması gerekir. irfan


STABILz

Burada ki "the" nın görevi nedir? Açıklaya bilir misiniz?


HayriKaya

"erkek çocukları" denmez. "Erkek çocuklar" denir. Sıfat tamlaması...


Deniz9623

Off niye bu kabul etmiyooo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.