"All journalists had already tried."

Traducere:Toți jurnaliștii încercaseră deja.

July 5, 2014

7 comentarii


MagdaMicle

Nu este corectă și varianta: „Toți jurnaliștii au încercat deja” ? Mulțumesc!

June 10, 2017

ioan-54

De ce nu e corect Toti jurnalistii INCERCASERA deja???

July 5, 2014

fantomitzah

Am corectat, mersi de observație!

September 12, 2014

diananistor

Sigur este corect ,, Toti jurnalistii incercasera deja'' , dar probabil este o greseala facuta de ei....

September 12, 2014

Giulia641272

E pai si telefoanele gresesc. A fost o eroare(poate)

March 25, 2018

RadaMuraru1

Nu pot deduce. In contexte similare apare o data "All the journalists" si apoi nearticulat "all journalists". Deci cand folosim si cand nu folosim articolul?

February 1, 2019

BenYoung84

Acest exemplu nu este posibil fara "the". O propozitie fara "the" este posibil atunci când substantivul este o generalizare. Dar nu este cazul aici ca nu este o propozitie despre jurnaliști în general. Am raportat-o.

April 6, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.