"I use sugar."

Çeviri:Ben şeker kullanırım.

4 yıl önce

8 Yorum


ZaferGnll

Kullanırım, kullanıyorum, kullandım, kullanacağım... sen nasıl Türkçede hepsini farklı zamanlar için kullanıyorsan, İngilizcede de öyle farklı yazılışları var. Kabul edilmeli ısrarını anlayamıyorum.

2 yıl önce

CTongucoglu

Ben de kullana kullana tombikleştim zaten.

1 yıl önce

ErayBa2

Hxdubskdgss

6 ay önce

HalilDeniz6

Sue'yi eat diye konuşuyor

1 yıl önce

Zeynep438115

Geniş zaman olduğu için "Ben şeker kullanırım. "

3 yıl önce

glsm461742

Aynı şeyi yazmama rağmen kabul etmedi nayıyim nokta mı koyayım

1 yıl önce

niluferilkokul3

Çok saçma neden suger diyo ki normalde sh yan yana gelince sugar demei lazim

1 yıl önce

DilaErol1

şeker kullanırım daki sondaki m zaten ben anlamı katıyor oradaki ben gereksi m sözcük kullanımı yapılmıştır

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.