"Ayın haftaları"

Çeviri:The weeks of the month

4 yıl önce

8 Yorum


CihanSevim

Herhangi bir ayın haftalarından bahsettiğini nerden anliyorsunuz da the eki olmadan yanliş diyorsunuz. illa ay haftalari mi denmesi lazim. Oyleyse söyleyeyim Turkçede boyle bir kullanim yok

3 yıl önce

N.CanKIRIK

aynı fikirdeyim!

1 yıl önce

NUR_GUMUS

benim öğrendiğime göre 'the' koyunca türkçe olarak anlamı değişmiyor. yani aynı şey oldukları için ayrı yazmaya gerek yok bence tek şıkkıda kabul edebilirler . ne saçma şey. bu arada katılıyorum sana

1 yıl önce

ilker797982

ikinci ''the '' seçenekler arasında yok nasıl koyacağız

3 ay önce

emrahatac

" Month's weeks " yanlış mı

4 yıl önce

Viforvendetta

Evet. Sadece sahiplik belirtirken 's kullanılır. Ahmet's books gibi.

4 yıl önce

enderfin

ama saatin dakikalarında oluyordu

10 ay önce

Cihanmizrak1998

Ahmets' books

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.