دوولينجو هو أشهر طريقة لتعلم اللغات في العالم. والأفضل من ذلك، إنه مجاني 100%!

"هم يأكلون السكر."

الترجمة:They eat sugar.

منذ 4 سنوات

5 تعليقات


Ahmed.Rabee

اريد ان اعرف الفرق بين بعض الكلمات والاخري مثلاً eat & eats - ann plate - the egg & egg

منذ 4 سنوات

PepooGamal

the egg يعنى بيض جمع بيضه egg و اداة النكره an يعنى an egg an plate نفس الموضوع يعنى طبق eat يأكل eats يأكل بس حرف s ده بيدل ع المضارع البسيط وبيجى مع he she it

منذ 3 سنوات

u7mI2
u7mI2

اذا جاء the بمعنى ال تعريفية

منذ سنة واحدة

osamanabawy

هل السكر لا يضاف له the??

منذ 3 سنوات

FaroukZeino
FaroukZeino
Mod
منذ 3 سنوات