Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O henüz bana bir cevap vermedi."

Çeviri:He has not given me an answer yet.

4 yıl önce

15 Yorum


HalilAlagz

Bi allahin kulu did not kullanmadi mi yani

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

İkisi de doğrudur, birinci cümle Simple past tense ve ikinci cümle ise present perfect tense'dir.:

  1. "He did not give me an answer yet."
  2. "He has not given me an answer yet."
2 yıl önce

emaltindal

Evet ben de did kullandım ama sanırım Türkçe de has tam karşılığı olmadığı için o ince çizgiyi görmek gerekiyor.

1 yıl önce

tayfunkaar

He has not an answered me yet. Neden yanlis ceviri

4 yıl önce

Viforvendetta

"a" yanlış duruyor orada.

"He has not answered me yet" = "o beni cevaplamadı" = "o henüz bana cevap vermedi"

4 yıl önce

kbrazl
kbrazl

To me olsaydi anlam nasil degisirdi?

4 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"He has not given an answer to me yet." "to me" olarak kullandığınızda böyle olur, öbür türlüsü de yukarıdaki cümle.

2 yıl önce

murattarik01

"she has not answered me yet" kabul etti

6 ay önce

yikilmazenes

"He has not given an answer to me yet" neden yanlış?

4 yıl önce

kml.bsrn

¨ He hasn't answered to me yet? ¨ hata nerede?

3 yıl önce

CAytun
CAytun

Emin olmamakla birlikte, şu nedenle olabilir. Answer : cevaplamak Give an answer : bir cevap vermek

3 yıl önce

alican.dem

Respond da olur mu ?

3 yıl önce

tobe608590

She has not answer (verb) me yet. VERDIGI KELIMELER ILE BU YAZILIYORDU YANLIS DEDI

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Çünkü present perfect tense cümle yapısında fiilin 3. hali kullanılır. Yani "answered" olacak.

2 yıl önce

aliemre190777

İki cevap var!

2 yıl önce