"They do not pay."

Fordítás:Nem fizetnek.

4 éve

10 hozzászólás


brigittacsilla

Kicsit elbambultam es nem szoltam bele a mikrofonba. Viszont elfogadta a kiejtesemet!!!! Hm?????

3 éve

karak74

Neked a sóhajtásod is tökéletes! :-)

1 éve

laq1958

Hú, harmadszorra sikerült végigmennem a kérdéssoron. :D

4 éve

SztanaAnna

Nem fizetik ki. Ez miért nem jó?

4 éve

quartzhun

Mert akkor a mondat végén egy névmásnak kellene állni. :)

4 éve

SztanaAnna

Köszönöm :)

4 éve

Maminti.
Maminti.

Ha azt akarnám hangsúlyozni, hogy "Nem ők fizetnek" (hanem mi), azt is így kell kifejezni?

2 éve

quartzhun

Természetes, hétköznapi használatban így kellene mondani amit írtál: They don't pay so we have to. Azonban ha lehagyod a végét, mert egyértelmű a szituáció, akkor is jó lesz.

2 éve

Maminti.
Maminti.

Köszi a választ :)

2 éve

pillarzne

Nem ők fizetnek. Miért nem jó?

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.