A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"You have a soup."

Fordítás:Van egy levesed.

4 éve

6 hozzászólás


bomelin

Azért nem jó a neki mert az E/3. Személy és a You az meg E/2. Személy vagy T/2.

3 éve

nagyitanulas

Q

2 éve

Karesz10

a "have" ről azt írja , hogy étel ital mellett jelenthet eszik-isziket is kipróbáltam, hogy a válaszom: levest eszik. Nem fogadta el. Valakinek van magyarázata?

3 éve

icelady85

neki van levese miért nem jó?

3 éve

TthKlmn

Ezek szerint van a wine is vagy a bread a water?

4 hónapja

karak74

Újra csak teljes értetlenséggel állok az angol mondat előtt. A leves mióta megszámlálható? Az rendben van, ha You have a plate of soup. vagy a You have a bowl of soup. netán You have a portion of soup.. Persze, "az angol mondat volt az eredeti", így azt megkérdőjelezni nem lehet. Amúgy őszintén, magyarul mondunk ilyet, hogy "Van egy levesed."?

2 hónapja