Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz yemek ve su alırız."

Çeviri:We take food and water.

0
4 yıl önce

62 Yorum


Yoldagezen

Food yerine meal neden kullanamıyoruz? Aralarında kullanım olarak ne gibi bir fark var?

22
Cevap ver4 yıl önce

Viforvendetta

food = yemek
meal = öğün
Bazı yerlerde farkı yok.
yemek yerim veya öğün yerim. ikisini de kullanabiliriz.
"öğünü ve suyu alırız" biraz garip kaçıyor. öğün daha çok yemek zamanlarını belirtmede kullanılıyor. 3 öğün yemek yerim. gibi.
diye düşünüyorum. ama raporla istersen kabul de edebilirler.

52
Cevap ver4 yıl önce

Tyedus

cook the meal da öğünü pişirmek mi oluyor bu durumda ?

0
Cevap ver3 yıl önce

Sudenur982008

Meal öğün demek

2
Cevap ver2 yıl önce

Yey000

Aynsini bende yaptim

0
Cevap ver2 yıl önce

smailAslan12

Haklısın abi yani

0
Cevap ver6 ay önce

Zennoo

water and food dedim bosu bosuna canim gitti bole bisey yok ya

12
Cevap ver3 yıl önce

Sevgi_Bys1

aynen

0
Cevap ver1 yıl önce

adil_english

We take water and food yazdım yanlış dedi bence kabul edilmeli idi

4
Cevap ver3 yıl önce

dr.hhd

Meal yazdım kabul etmedi, başka soruda yanlışlıkla otomatik düzeltme "Ford" yazdı kabul etti :)

1
Cevap ver3 yıl önce

Ceren988655

Neden the kullanmıyoruz.

1
Cevap ver2 yıl önce

brsfcoskun

Eğer kullanırsak "Biz yemek ve su alırız." cümlesi "Biz yemeği ve suyu alırız." cümlesine dönüşür. Yani belirtme halini alır.

2
Cevap ver2 yıl önce

sadk449

We eat neden olmadi?

0
Cevap ver2 yıl önce

Ayvaz2

Herşeyi doğru yazmışım...

0
Cevap ver2 yıl önce

mustafa.civil

food= eat değil mi? neden olmadı?

0
Cevap ver2 yıl önce

adil_english

Food kelimesinin türkçe karşılığı yemektir.Eat kelimesi ise ''yeme eylemi''dir.Yemek yemek derken 1. yemek kelimesi fiilimsi,2. yemek kelimesi ise yüklemdir.

1
Cevap ver2 yıl önce

festa143

yemek için dish neden olmadı ki?

0
Cevap ver2 yıl önce

Bekir164159

Jkmipöhjçumhunmh Mçğçk Huön

0
Cevap ver1 yıl önce

myrahmehra

food mu food olmaz ki ya

0
Cevap ver2 yıl önce

tugbayallim3697

lan abi doru diyo kırmızı gosteriyo

0
Cevap ver2 yıl önce

fatmanur914227

İngilizcem eskisinden daha iyi thank you

0
Cevap ver2 yıl önce

ufukkurum

We buy food and water yazdim kabul etti...

0
Cevap ver2 yıl önce

semih.kkor

Neden take takes degil we kullanilmis eylemlere s takisi gelmiyomuydu ??

0
Cevap ver2 yıl önce

rana556236

Niye we take water and food deyince olmadı

0
Cevap ver2 yıl önce

Bunx23

we take water and food neden kabul etmiyor :D

0
Cevap ver2 yıl önce

endeli58

food ve water ı water ve food yazdım yanlış diyor sıra bu kadar önemli mi

0
Cevap ver2 yıl önce

neyzenu

ben meat dedim kabul etmedi bence etmeliydi

0
Cevap ver2 yıl önce