"Biz yemek ve su alırız."

Çeviri:We take food and water.

4 yıl önce

64 Yorum


Yoldagezen

Food yerine meal neden kullanamıyoruz? Aralarında kullanım olarak ne gibi bir fark var?

4 yıl önce

Viforvendetta

food = yemek
meal = öğün
Bazı yerlerde farkı yok.
yemek yerim veya öğün yerim. ikisini de kullanabiliriz.
"öğünü ve suyu alırız" biraz garip kaçıyor. öğün daha çok yemek zamanlarını belirtmede kullanılıyor. 3 öğün yemek yerim. gibi.
diye düşünüyorum. ama raporla istersen kabul de edebilirler.

4 yıl önce

Tyedus

cook the meal da öğünü pişirmek mi oluyor bu durumda ?

3 yıl önce

Sudenur982008

Meal öğün demek

3 yıl önce

Yey000

Aynsini bende yaptim

3 yıl önce

smailAslan12

Haklısın abi yani

10 ay önce

Zennoo

water and food dedim bosu bosuna canim gitti bole bisey yok ya

3 yıl önce

Sevgi_Bys1

aynen

1 yıl önce

YagmurAbi

Aynen

3 ay önce

adil_english

We take water and food yazdım yanlış dedi bence kabul edilmeli idi

3 yıl önce

dr.hhd

Meal yazdım kabul etmedi, başka soruda yanlışlıkla otomatik düzeltme "Ford" yazdı kabul etti :)

3 yıl önce

Ceren988655

Neden the kullanmıyoruz.

3 yıl önce

brsfcoskun

Eğer kullanırsak "Biz yemek ve su alırız." cümlesi "Biz yemeği ve suyu alırız." cümlesine dönüşür. Yani belirtme halini alır.

2 yıl önce

sadk449

We eat neden olmadi?

3 yıl önce

Ayvaz2

Herşeyi doğru yazmışım...

3 yıl önce

mustafa.civil

food= eat değil mi? neden olmadı?

3 yıl önce

adil_english

Food kelimesinin türkçe karşılığı yemektir.Eat kelimesi ise ''yeme eylemi''dir.Yemek yemek derken 1. yemek kelimesi fiilimsi,2. yemek kelimesi ise yüklemdir.

2 yıl önce

festa143

yemek için dish neden olmadı ki?

3 yıl önce

Bekir164159

Jkmipöhjçumhunmh Mçğçk Huön

1 yıl önce

myrahmehra

food mu food olmaz ki ya

3 yıl önce

tugbayallim3697

lan abi doru diyo kırmızı gosteriyo

3 yıl önce

fatmanur914227

İngilizcem eskisinden daha iyi thank you

2 yıl önce

ufukkurum

We buy food and water yazdim kabul etti...

2 yıl önce

semih.kkor

Neden take takes degil we kullanilmis eylemlere s takisi gelmiyomuydu ??

2 yıl önce

rana556236

Niye we take water and food deyince olmadı

2 yıl önce

Bunx23

we take water and food neden kabul etmiyor :D

2 yıl önce

endeli58

food ve water ı water ve food yazdım yanlış diyor sıra bu kadar önemli mi

2 yıl önce

neyzenu

ben meat dedim kabul etmedi bence etmeliydi

2 yıl önce

cnrtsc987

Önceki soruda water and food diyodu neden değiştirdi

2 yıl önce

kevser893127

Water and food dedim yanlış dedi yaa

2 yıl önce

Sasin.10

Ben "We take dish and water." yaptım. 'Dish' = yemek anlamına da gelir ama yanlış yapmışım siteye göre. Bence bu kullanışta doğru.

2 yıl önce

duygu58

eat neden olmuyor

2 yıl önce

caner913091

Çok güzel olmuş ama bir türlü yemeklerin son bölümünü geçemiyorum

2 yıl önce

betulkarakus

bir dakine doğru yapıcam olmuyo yapsamm acaba

2 yıl önce

onurAkgz1

Telik kelimelerin başına her zaman a an that the falan gelmek zorunda değil miydi?

2 yıl önce

SareKilic

food: yemek

1 yıl önce

ArdaBender

food yerine scran yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

adaAkay4

food:yiyecek meal:yemek Burada kullanım tamamen yanlış!

1 yıl önce

kZL9gI6N

food yerine meal yazdım kabul etmedi.Oysaki sözlük de food gıda ,meal da yiyecek yazıyor. (Kaynak google çeviri.)

1 yıl önce

Sevgi_Bys1

food ve water ı yerini değiştirerek yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

Bekir164159

Üppğkööm Möp

1 yıl önce

Bekir164159

ö

1 yıl önce

Bekir164159

P K Y

1 yıl önce

semih.yazici

Take neydi?

1 yıl önce

Gizemli479359

Öğretmedün ki

1 yıl önce

muhom3

merhaba

1 yıl önce

hasanberat6

ordaki fiil baka

1 yıl önce

ahsen845537

Ne farkeder water ve food ayni sey

1 yıl önce

ZeynepTanr10

D

1 yıl önce

ZeynepTanr10

00

1 yıl önce

ZeynepTanr10

09o

1 yıl önce

ZeynepTanr10

O00

1 yıl önce

karacuha

" We take the food and the water " neden böyle yazmiyoruz, the kullanımındaki mantık nedir?

1 yıl önce

Muhammet332

We take water and food yazdım kabul etmedi eskiden keloğlan da devler döğüşürdü ona benzedi :) saçma

11 ay önce

smailAslan12

Ben çok saçma diyorum yani

10 ay önce

KEREMCAN407941

Kabul etmiyo bu nasıl oyun yaaaaa!

8 ay önce

KEREMCAN407941

Bu nasıl oyun yaaaaa!

8 ay önce

Eyll141378

Ya take den sonra a koydum kabul etmedi orospu

8 ay önce

SXs1U

We buy food and water yazdım kabul etti, :)

7 ay önce

nevin510182

Purchase yerine want yazdim bazi cumlelerde want almak yerine kullaninca farketmio sandim

7 ay önce

Rabiye61172

Ya Bi türlü yapamıyorumya

5 ay önce

TGY60435

Takibe takip onlineyim

5 ay önce

MehmetKurt999356

Food yazıcağıma good yazdım yaa

5 ay önce

HaberinOls

We take food and the water olur muydu

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.