"Geceler gereklidir."

Çeviri:The nights are necessary.

July 6, 2014

10 Yorum

Konu önem sırasına göre

Fatihvet

Niye need olmaz

July 6, 2014

Viforvendetta

need bir fiil. aynı anlamı vermez.
the nights need = "gecelerin ihtiyacı var". bambaşka bir cümle oluyor.

July 6, 2014

Fatihvet

Teşekkürler

July 6, 2014

etzeli

Nights are required neden olmadı

August 26, 2014

halilo90

Nights are required yaptım ben de başka bir anlamı mı var bu cümlenin

October 17, 2014

hsanBirinc

the nights are required neden yanlış

November 22, 2014

zaferos

Need olur arkadaşlar fakat cumle yapisi soyle olmali,

The nights are needed

January 23, 2016

recepkamrak

The nights are essential yaptım neden yanlış dedi ki

March 23, 2017

sinem2006

Nights are required neden olmadı anlamıyorum

October 11, 2017

YunusEmre57

Neden "is" değil de "are"? Cansız varlıklarda is gelmiyor muydu?

December 19, 2018

İlgili Tartışmalar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.