1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Geceler gereklidir."

"Geceler gereklidir."

Çeviri:The nights are necessary.

July 6, 2014

13 Yorum


Fatihvet

Niye need olmaz


Viforvendetta

need bir fiil. aynı anlamı vermez.
the nights need = "gecelerin ihtiyacı var". bambaşka bir cümle oluyor.


etzeli

Nights are required neden olmadı


EmelKaraka3

Required sen bir şeyi yapmak zorundasın anlamını taşıyor (Örnek: The boss required her cooks to add salt)


halilo90

Nights are required yaptım ben de başka bir anlamı mı var bu cümlenin


hsanBirinc

the nights are required neden yanlış


recepkamrak

The nights are essential yaptım neden yanlış dedi ki


sinem2006

Nights are required neden olmadı anlamıyorum


mehmet656749

The nights are needed yaptım umutsuzca doğru kabul etti


Emrah82956

Her şeyi geçtim de bu cümleler neden saçma sapan. Günlük yaşamda sık kullanılan cümleler olsa da hafızamızda yer etse daha iyi olmaz mıydı? Geceler gereklidir. Bu cümleyi hayatımda bir daha kurmam sanırım. Tamam yapıyı öğretiyor ama daha makul cümleler varken neden bu?


_guldeen

Aynısını yazıyorum kabul etmiyor nasıl geçicem ben bu soruyu ya

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.