Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Geceler gereklidir."

Çeviri:The nights are necessary.

4 yıl önce

8 Yorum


Fatihvet

Niye need olmaz

4 yıl önce

Viforvendetta

need bir fiil. aynı anlamı vermez.
the nights need = "gecelerin ihtiyacı var". bambaşka bir cümle oluyor.

4 yıl önce

etzeli

Nights are required neden olmadı

4 yıl önce

halilo90

Nights are required yaptım ben de başka bir anlamı mı var bu cümlenin

3 yıl önce

hsanBirinc

the nights are required neden yanlış

3 yıl önce

zaferos

Need olur arkadaşlar fakat cumle yapisi soyle olmali,

The nights are needed

2 yıl önce

recepkamrak

The nights are essential yaptım neden yanlış dedi ki

1 yıl önce

sinem2006

Nights are required neden olmadı anlamıyorum

1 yıl önce