1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Ducks are birds."

"Ducks are birds."

Traducere:Rațele sunt păsări.

July 6, 2014

16 comentarii


Luxuryluc

Da, multumesc, am citit (si) raspunsul tau dupa ce am postat ... :) pana la urma noi exersam cu un program care asa a fost setat ! uneori te sanctioneaza si pentru o litera gresita ! una peste alta este un mod placut de a exersa si invata, desi folosim cam aceleasi cuvinte. Stima !


fantomitzah

Te sancționează doar dacă prin modificarea acelei unice litere obții un alt cuvânt cu înțeles, dacă obții un cuvânt neexistent atunci doar te atenționează că ai o greșeală de tipar.


Luxuryluc

Aceiasi observatie ca si Cristian.Ilescu am si eu. In alte cazuri similare as fi fost sanctionat cu raspuns gresit daca nu respectam "stilul de traducere mot a mot"...


fantomitzah

Dacă ai citit întrebarea lui, sper că ai citit și răspunsul meu.
Când ești sancționat nu este vorba de cazurile când substantivul este subiectul propoziției, ci când este complement. Dacă fiecare dintre variantele nearticulat/articulat hotărât/articulat nehotărât are o corespondență corectă în cealaltă limbă, atunci trebuie să respecți această corespondență. Dar cum am mai zis, când apar unele prepoziții în fața unor substantive, fiecare dintre limbi poate avea restricții asupra prezenței/absenței articolului, și atunci trebuie ținut cont de ele.
Totuși, dacă observați erori sau soluții lipsă, folosiți butonul de raport cu opțiunea ”Răspunsul meu ar trebui acceptat.”


Andree._.andre

O uitat ei sa accentueze cuvantul rate.


Andrei23100

cine nu stie ca ratele sunt pasari


Coco33020388

Rațele are trebuii să fie the ducks..


MariaFilig

Se aude neclar de aici greselile


cositel

Numai eu aud dogs?


BeoWulf536633

Acum e nearticulat..o aiureală..


Tudoriescux

Nu ar trebuii sa se scrie "The ducks are birds"????

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.