Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ducks are birds."

Traducere:Rațele sunt păsări.

0
acum 4 ani

13 comentarii


Luxuryluc

Da, multumesc, am citit (si) raspunsul tau dupa ce am postat ... :) pana la urma noi exersam cu un program care asa a fost setat ! uneori te sanctioneaza si pentru o litera gresita ! una peste alta este un mod placut de a exersa si invata, desi folosim cam aceleasi cuvinte. Stima !

4
Răspunde1acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Te sancționează doar dacă prin modificarea acelei unice litere obții un alt cuvânt cu înțeles, dacă obții un cuvânt neexistent atunci doar te atenționează că ai o greșeală de tipar.

8
Răspundeacum 4 ani

Luxuryluc

Aceiasi observatie ca si Cristian.Ilescu am si eu. In alte cazuri similare as fi fost sanctionat cu raspuns gresit daca nu respectam "stilul de traducere mot a mot"...

3
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Dacă ai citit întrebarea lui, sper că ai citit și răspunsul meu.
Când ești sancționat nu este vorba de cazurile când substantivul este subiectul propoziției, ci când este complement. Dacă fiecare dintre variantele nearticulat/articulat hotărât/articulat nehotărât are o corespondență corectă în cealaltă limbă, atunci trebuie să respecți această corespondență. Dar cum am mai zis, când apar unele prepoziții în fața unor substantive, fiecare dintre limbi poate avea restricții asupra prezenței/absenței articolului, și atunci trebuie ținut cont de ele.
Totuși, dacă observați erori sau soluții lipsă, folosiți butonul de raport cu opțiunea ”Răspunsul meu ar trebui acceptat.”

6
Răspundeacum 4 ani

Cristian.Ilescu

De ce răspunsul meu este considerat greșit: "rațe sunt păsări." dacă el este corect din punct de vedere gramatical! Substantivul "Ducks" nu are "the" în față ca să fie tradus:"rațele". "Rațe" nu este articulat și "ducks" la fel nu este articulat. În susținere îmi vine translate.google.com: https://translate.google.com/#en/ro/ducks https://translate.google.com/#en/ro/the%20ducks Iată screenshot-ul situației la care mă refer: https://cloud.mail.ru/public/05bda20ef516/Screenshot_2014-07-06-23-17-18.png

2
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

În engleză, când folosim un substantiv la plural nearticulat (”ducks”), ne referim în general, la toate rațele din lume.
Când folosim articolul hotărât (”the ducks”), ne referim în particular, la anumite rațe pe care le avem în față.

Dar în română, subiectul propoziției trebuie să fie mereu articulat.
Deci din engleză spre română ambele se traduc prin ”rațele” dacă au rol de subiect, iar la traducerea în sens invers se acceptă ambele variante, cu și fără ”the”.

8
Răspundeacum 4 ani

CatalinaOtgon

Nu sunt de acord cu aceasta propozitie de oarece imi spune ca trebuie sa fie cuvantul " rață" la articulat hotarat dar nu are prepozitia "the" in fata ca sa pun " rațele".

1
Răspundecu 3 luni în urmă

AlexandraE248060

Eu stiu deci esti fara minte cel care spune asta

0
Răspundeacum 2 ani

DariasiDia

Asa mi sa intamplat si mie......

0
Răspundeacum 2 ani

AmiraCheri1

Foarte bine

0
Răspundeacum 2 ani

ion210104

,Nu inteleg, de ce?

0
Răspundeacum 1 an

teo788619

Nici macar nu e adevarat

0
Răspundecu 6 luni în urmă

teo788619

Nu are inteles

0
Răspundecu 6 luni în urmă