"I thought you were a doctor."

Çeviri:Ben senin bir doktor olduğunu düşündüm.

July 6, 2014

14 Yorum

Konu önem sırasına göre

HakanAktas1

ben seni bir doktor sandım/zannettim. olabilir mi?

January 21, 2015

MustafaBahadR

Bire bir istiyor hani öyle olsa

November 6, 2015

mikaildaglar

Bu cümleleri seslendirme yapan kişinin ne dediğini anlayabilen var mı?

April 10, 2015

yaylacicegi

Var

April 13, 2016

Birol535091

"Seni bir doktor olarak düşündüm" de doğru olmalı

January 20, 2016

AknK6

I thougt you are a doctor/ neden dogru degil? were-was biraderleri neden kullanmak zorundayız.

October 12, 2019

brtgtrn

'' i thought her was a doctor '' desek'' ben onun bir doktor oluduğunu düşündüm '' anlamı mı çıkar ?

July 6, 2014

Viforvendetta

"Her was" yerine "She was" bunu karıştırdın galiba.Onun haricinde demek istediğin doğru.

i thougt = düşündüm
she was a doctor = o bir doktordu.
i thought (that) she was a doctor. Gizli bir bağlaç ile bağlıyoruz

Bu konuyu daha detaylı anlamak istiyorsan "relative clauses"e bakabilirsin.

edit: selcen hanım açıklamış zaten görmedim.

July 6, 2014

erhan1992

gizli bağlacı açsak olmaz mı? daha yeniyim ben sonuçta..

November 8, 2016

xGrandMasterx

Ben de that neden yok diye soracaktım. Kullanmak zorunlu değil herhalde.

August 9, 2014

-O_K-

bağlaçtan hemen sonra özne varsa kullanmak zorunda değilsin.

July 4, 2016

Selcen_Ozturk

her olmaz. "her" bir aitlik sıfatı, "onun ayakkabısı", "onun saati", "onun evi" gibi aitlik belirten tamlamalarda kullanılabilir sadece.

' ben onun bir doktor oluduğunu düşündüm '' = '' i thought she was a doctor ''

July 6, 2014

baris243

Seni doktor sanmıştım yazdim nasıl doğru değil

March 28, 2019

GokhanKEY

aynısını yaptım kabul etmedi enteresan

August 13, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.