Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Which is your suitcase?"

Çeviri:Hangisi senin bavulun?

4 yıl önce

18 Yorum


YamurYamur2

"which suitcase is yours?" desem doğru mudur?

3 yıl önce

unsalcibram

"Hangi bavul sizinki" olur. "Sizin bavulunuz hangisi" ile arasında fark var doğru olmaz yani

3 yıl önce

ferhat.kur

Ben suitcase ile briefcase i karistirdim ... evrak cantan hangisi dedim

3 yıl önce

Talha_58

"Hangisi senin bavul" kabul etmedi

2 yıl önce

iremugurlu009

Whichden sonra nesne gelmiyor mu

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Gelmese de oluyor:

Which is your suitcase
(=Hangisi senin bavulun?)
Which zamir olarak kullanılmış (ismin yerini almış).
İsim ile birlikte kullanmaya gerek yok.

Which suitcase is yours?
(=Hangi valiz senin?)
Which sıfat olarak kullanılmış;
dolayısıyla ardından isim gelmeli.

2 yıl önce

qwertyali

hangisi senin bavulun deme için which one is your suitcase dememiz gerekiyor degilmi altarnatif devaplarda hangisi demiş çünkü

2 yıl önce

GilYoongsh

Çok saçmaaaa

1 yıl önce

Kaan301691

Which is ur suitcase yazdim "ur" your un kisa hali ama kabul etmedi

1 yıl önce

allthatbul

which one is your suitcase. which is your suitcase bir cümleden sonra gelmeli.

9 ay önce

talha619795

bavul - çanta ne fark eder???

6 ay önce

azralbyrk
azralbyrk

3 yıl önce???

6 ay önce

ayberkgrka

Aminakoyim bavul valiz ne farkeder sikicem simdi haa

5 ay önce

Yasemin191816

How about doing some English training together. Come on my group UENHKV 16.07.2018

1 ay önce

sadk165082

Alakasiz ama ses vermeden dogru diyo bu artik daha gecen zorluyodu beni zorlamasini geri istiyorum

2 yıl önce

SukruAyar
SukruAyar

Sizin valiz hangisi, olmaz mı?

4 yıl önce

Viforvendetta

sizin valiziniz hangiisi

4 yıl önce

omaromaro

Senin bavul hangisi ??????? !!!! bu kadar da olmaz :-)

3 yıl önce