"He shows it."

Tłumaczenie:On to pokazuje.

July 7, 2014

20 komentarzy


MrEastwolf

...Dirty dirty boy!

July 7, 2014

Yola448704

Do you really think he exposes himself?

December 8, 2018

Krystyna316882

You are right

April 24, 2017

swiety1701

hehe dobre :)

November 30, 2017

Gregory009

"On to okazuje" nie zawiera literówki. ;P

September 6, 2015

Linus_2017

On to POKAZUJE, a nie On to OKAZUJE!

July 23, 2017

Gregory009

Nie jestem przekonany ponieważ np dokumenty na wezwanie pana policjanta się okazuje a nie pokazuje.

July 26, 2017

Yola448704

Dobrze mówisz:

He is rich and he shows it - Jest bogaty i to okazuje

He is touched to the core, but he does not show it - Jest dotknięty do żywego, ale tego nie okazuje

December 8, 2018

Linus_2017

Tak, ale niestety tak czuję.

July 26, 2017

Amargo2005

Ja napisałam "on okazuje to" i była literówka

March 29, 2016

DuolingoUser0499

He shows it. - On prezentuje to. Powinno zaliczyć, a uznane jako błąd proszę o zmianę

December 13, 2016

Stanek27

Ale co? Może sowe???

December 18, 2017

lukasz953467

Dlaczego nie moze byc _ pokazuje to _ bez slowa _ he

July 10, 2015

MaryJohn2

Dlatego że pokazuje to , to rzeczywiście jest trzecia osoba liczby pojedynczej , ale w zdaniu po angielsku jest napisane ''he" co oznacza "on". Żeby było poprawnie trzeba dodać to słowo.

October 10, 2016

44maciek

Dlaczego nie he is showing

January 8, 2015

jula2912

NIE MAMY INFORMACJI ŻE ON TERAZ POKAZUJE

December 18, 2016

tymik1

No!!!

October 29, 2017

buskes76

he is showing it -tego tlum. Ci nie zalicza? wg. mnie też powinno, mimo że to inny czas teraźniejszy (present continous), niż ten który teraz tu ćwiczymy (present simple)

December 8, 2015

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.