1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Benim abim zaten evde."

"Benim abim zaten evde."

Çeviri:Мой старший брат уже дома.

January 17, 2020

7 Yorum


aban933644

Мой брат уже дома olmadı


iltimasinci1

Yani benim söylediğim yanlış olabilir ama bence "мой брат" kelimesi küçük kardeş anlami taşıdıği için yani burada da "старший" kelimeside abi anlamina geliyor "брат" ise kardeş


MdW512

Tam boyle olmali. мой брат уже дома


aatay626142

Abim kelimesi ancak старший ile vurgulanabilir. Брат kelimesi ise, genel olarak kardeş anlamına geliyor.


aban933644

Bu cevap da yanlışlık var


fatimaaxmedova

Tabiiki yanliw buyuk abi sozu yokki


yba.ma

O zaman büyük abim evde de bende старший ekliyim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.