"Ben onu yapmayı sevmem."

Çeviri:I do not like to do it.

4 yıl önce

5 Yorum


YusufErhan

I do not like to do that?

4 yıl önce

brtgtrn

" I do not like it to do " neden olmuyor ? önceki alıştırmalarda nesne, birinci fiilden sonra to dan önce geliyordu.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o sadece su durumda olabilir: "I do not want you to do it". (senin onu yapmani istemiyorum) Burada "you" gibi nesne bir "direct object"se araya girebilir. öbür türlü mümkün degil " I do not like it to do " anlamsiz. "do" fiilinden etkilenen it, do'dan sonra gelmek zorunda

4 yıl önce

Viforvendetta

"i do not like it to do it" = "onun onu yapmasını sevmiyorum"
olabilir mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

pek olmadi bu. like'la genelde söyle kullanilir "I do not like that it does it"

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.