"Benim halalarım aynı yaştalar."

Çeviri:My aunts are the same age.

4 yıl önce

8 Yorum


alifk45

Neden the lazim

4 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Çünkü "the same" bir kalıp.

3 yıl önce

Frostarda

Çünkü yaşı belirtiyorsun.

3 yıl önce

Galacte

"My aunts are at the same age" yanlış bir kullanım mı olurdu? neden "at" yok?

2 yıl önce

esrabeslgl

my aunts are at the same age neden yanlış

3 yıl önce

-Ceren-_-

çünkü "at" edatının böyle bir kullanım şekli yoktur. onu genelde belirli bir yeri ya da zamanı belirtmek için kullanırız. fakat bu cümlede bir olgudan bahsedildiği için "at" edatının bir fonksiyonu olmayacaktır.

2 yıl önce

Azralmek

Ben in de koydum kalip oldugu icin mi gelmez

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.