"It is so simple to avoid."

Fordítás:Olyan egyszerű elkerülni.

July 7, 2014

5 hozzászólás


micineni

Miért nem jó az "olyan egyszerű EZT elkerülni? Benne van a mondatban az IT is...

January 19, 2015

Ani37

ezt annyira egyszerű elkerülni-miért nem jó?

July 7, 2014

tatranfanatik

én is ezt írtam. el kellene fogadni. jelentettem

July 30, 2014

sscream

"Nagyon egyszerű elkerülni." nem jó?

July 31, 2014

SaroltaKov3

Ezt elkerülni nagyon egyszerű . A mondat jelentése ugyanaz!!! Vagy nem???

August 27, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.