"Cine înoată?"

Traducere:Who swims?

July 7, 2014

4 comentarii
Această discuție este blocată.


DobrovatAlina

De ce se foloseste ''swims'' ? Eu am folosit swim si a dat ca e incorect.


fantomitzah

La fel ca în română, când zici ”Cine înoată?” folosești forma verbului pentru persoana a treia singular, de aceea forma corectă în engleză este ”Who swims?”.


L-XL12

Frate!Nu esti la scoala din cate stiu pe aplicatia asta


ArianaGrande2021

La ,,Cine înoată" se referă la He, she, it, iar la aceste pronume se adaugă la singular la sfârșit s

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.