Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"The dog is ours."

Vertaling:De hond is van ons.

0
4 jaar gelden

9 opmerkingen


Lise878489

Waarom is the dog is ours met een s??? En our dog zonder s

5
Reageer12 jaar gelden

RoxanaLamberts

it's our dog betekent het is onze hond The dog is ours betekent de hond is van ons

8
Reageer2 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball

ours= van ons

our= onze

0
Reageer1 jaar gelden

Lise878489

Waarom is the dog is ours met een s??? En our dog zonder s

5
Reageer12 jaar gelden

RoxanaLamberts

it's our dog betekent het is onze hond The dog is ours betekent de hond is van ons

8
Reageer2 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball

ours= van ons

our= onze

0
Reageer1 jaar gelden

Verwante discussies