"Néztünk tévét tegnap éjjel?"

Fordítás:Did we watch television last night?

4 éve

11 hozzászólás


sandor.deb

A magyar éjjel szóra rákkatintva a night szót adja segítségül, a helyes válaszban pedig az evening szerepel. Elég nyilvánló ellentmondás, HIBA

4 éve

aptg.gabi

hiba helye = hiba bejelentés itt "csak" csevegünk mi tanulók :)

4 éve

anonymusus

Már javították

4 éve

Iraklisz

Itt miért nem helyes a tv előtt egy határozatlan névelő?

2 éve

Tamas51

"watch TV"= tévét nézni. Így angolos. Ők így használják. Így jegyezd meg.

1 éve

jaaakob777

Az angol kiröhögött!!! Megkérdezte hogy miért bonyolítja ez a looser ezt a kérdést?

1 éve

karak74

Ez a talányos mondat jobban kifejtve talán hasznosabb lehetne a tanulni vágyók számára. Ki röhögött ki? Mi a bonyolítás? (És ki bonyolít?) Ja, és nem akarok senkire rosszat mondani, de az még, hogy valaki angol, nem feltétlen jelent hitelességet is. Kicsiny kis hazánkban is lehet találni elég rondán beszélő embereket. (Falu végén kurta kocsma, kiváló színhely ily tanulmányútra.)

1 éve

Imre730628

De ha még 1x valamelyik angol anyanyelvű TV-t momd nekem és nem television-t, megfojtom! :)

1 éve

adamkov084

We watched tv at last night

9 hónapja

aptg.gabi
  1. Ez egy kijelentő mondat
  2. az "at" nem kell a mondatba. Sztem.
9 hónapja

Harga
Harga

Nagyon jól tettétek, de mi köze ehhez a feladathoz. Nekem egy kérdő mondatot kellett angolról magyarra fordítani.

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.