"Their education is too important."

Fordítás:Az oktatásuk túl fontos.

4 éve

6 hozzászólás


bsumi

Azt úgy mondaná, hogy: "Their education is important, too".

4 éve

M21-

Az oktatásuk is fontos. Ez nem jó?

4 éve

BlaVezendi
BlaVezendi

A képzésük túl fontos- nem fogadta el. Az oktatás és képzés nem szinonimák? Oktaton, tanitom, hogy képes legyen valamire, okosabb legyen

6 hónapja

PeterSz3

Nincs az angol szövegben névelő! Névelő mánia? OKTATÁSUK TÚL FONTOS. Miért nem jó?

3 hónapja

PappSndor3

az oktatásuk nagyon fontos. Miért nem jó???

1 hete

kogu4
kogu4

v.ö.:" Because it is very important that you write to me." Mert nagyon fontos, hogy írj nekem. (https://translate.google.com/?hl=hu#view=home&op=translate&sl=en&tl=hu&text=too)

1 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.