1. Forum
  2. >
  3. Topic: Latin
  4. >
  5. "No one knows."

"No one knows."

Translation:Nemo scit.

January 23, 2020

3 Comments


Richlogos

cantio famosa et egregia «Reginarum Aetatis Lapideae»! (Queens of the Stone Age)

magis grūpūs musicae petreae:

Sabbatum atrum (Black Sabbath)

Zeppelum Plombum (Led Zeppelin)

Purpura Profunda (Deep Purple)

Vittae Candidae (White Stripes)

Scarabaei (The Beatles)

Regina (Queen)

Virgo Ferrea (Iron Maiden)

Ira Contra Machinam (Rage Against The Machine)

Ipsae Portae (The Doors)

Arma et Rosae (Guns N' Roses)

Tu Quoque (U2)

Ludus Frigidus (Coldplay)

obiter, ipsa desinentia «sapit», ex verbo «sapere», acceptanda est, quamquam ex mediolatinitate sit, verbum validum est.


BrendaniusFruust

Wonder if the Latin goes as well in the tune by Queens of the Stone Age


Scian4

Dei sciunt...

Learn Latin in just 5 minutes a day. For free.