1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I like French classes."

"I like French classes."

Fordítás:Szeretem a franciaórákat.

July 7, 2014

27 hozzászólás


kisserzsi

Atyaúristen! Az volt a hibám, hogy külön írtam..


attila584274

ez nem igaz, kulon is helyes


olina296

Én is külön írtam és nem is fogadta el.


fectroll

...de elfogadta, nem?


TamsBarth1

Ja, csak ha van még mellette egy melléütésed mobilbillentyűzeten...


fectroll

Egy szóközhibát még elfogad. Csak feltünteti, hogy HELLÓ! azt külön, vagy éppen egybe kell...


attila584274

magyarul ugy is helyes


martoni779

a class osztályt is jelent. Jól gondolom, hogy azt is el kellene fogadnia?


Werton123

Én is osztályt írtam


evairenpinter

Mi lehet az oka, hogy a telefonomon mostanában nem beszéltet engem a program.


Berci20

Engedélyeztetni kell, hogy a program hozzáférhessen a mikrofonhoz! Van a program beállításában egy csúszka. Ha el tudod húzni, s közben felugrik az engedélykérés, akkor probléma letudva, ha nem, akkor előbb a telefon beállításai közt kell a Duónak engedélyezni, hogy hozzáférhessen a mikrofonhoz!


Chas79

Azért a magyar helyesírást nem nem kéne ennyire szigorúan büntetni. A Duolingo nem következetes, és nem veszi figyelembe hogy a mobilos változatban nem mindenki tud profin gépelni.


Katalin571415

Akkor ez egy kettő az egyben tanulás :-) ...én is ebbe az osztályba járok :-D


Fec112763

A brit angolban inkább a lesson a tanóra...


SndorCzirb

én is osztályt írtam


KatalinHenn

ha nem hallom, hogy mit kell lefordítani, hogy lehet helyes választ adni?


PappSndor3

franciaórákat Írtam én francia órákat kellett volna írni . ezért nem fogadta el mert egybeírtam??????????


PappSndor3

pontosan nekem is visszadobta mert egybeírtam


zsjhvq

Egymilliószor melléütöttem,bezzeg akkor elfogadta.....


Siklsgnes

Azt írta , hogy a helyes megfejtés a " a francia osztályokat", de ennek semmi értelme nincs!!!"


Mama385426

bizonyára szoftverhiba, mert az órákat sem fogadta el hahahaha


ZsMhesi

óriási - miért nem jó a kedvelem - like is lehet- nem értem, elmegy a kedvem az egésztől


Amy74165

Szerintem ez helyesirasilag nem jó h "franciaorákat". Szerintem külön kell írni, ahogy én írtam. És evett egy eletet

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.